Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Категорія Замовника: п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.” Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 297 376,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 921,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 43991328 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Медведєва |
| Телефон: | +380574472191 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 63304, Україна, Харківська область,м. Красноград, вул. Соборна, 77 |
1 |
Враховуючи п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Комунальної установи «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» від 14.01.2021 № 9 Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пойдем Яніни Олександрівни в процедурі відкритих торгів з особливостями “ Підготовка до опалювального сезону – поточний ремонт системи опалення в Хрестищенській гімназії Красноградської міської ради Харківської області (місце компактного проживання внутрішньо-переміщених осіб)” виявлено невідповідності у документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, в якій відсутній загальний досвід роботи вказаних працівників, як вказано в п. 2.1 Додатку 3 тендерної документації. 2) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, яка повина містити відомості про ПІБ працівника та загальний досвід роботи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.