Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-07-2023, 00:00
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден). Детальна інформація про закупівлю – згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 233 340,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 166,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 7 000,00 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Дяденко Альона Володимирівна |
| Телефон: | 380512500936 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ " ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН " 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2023-06-27-009645-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (нова редакція) на закупівлю послуг: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден) від 04 липня 2023 року (далі - Тендерна документація від 04.07.2023). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 04.07.2023 вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії банківської установи. Умови надання забезпечення тендерної пропозицій визначено в п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 04.07.2023. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН" надано банківську гарантію IG/23407/500 від 07 липня 2023 р., в якій визначено: Повне найменування гаранта: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОТП БАНК» (Головний офіс); Ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 21685166. При цьому згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за кодом ЕДРПОУ 21685166 повна назва юридичної особи АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОТП БАНК». Отже, банківська гарантя IG/23407/500 від 07 липня 2023 р., надана учасником торгів ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІА МАРІН" за предметом закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден), у якості забезпечення тендерної пропозиції, не відповідає Постанові НБУ від 15.12.2004 № 639 та умовам Тендерної документації від 04.07.2023. 4.2. Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 04.07.2023 вимагалося надати: 1. Інформацію в довільній формі, якою учасник підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, визначеним замовником в Додатку 1 до цієї Тендерній документації (Учасник може оформити таку довідку (інформацію) за зразком, наведеним в Додатку 8 до цієї Тендерної документації). 2. Будь-який документ від офіційного представника «Suzuki Motor Corporation» та/або «Suzuki-Marine» в Україні, згідно якого Учасник є сервісним та/або авторизованим центром технічного обслуговування підвісних моторів SUZUKI (зокрема, сертифікат, лист, інший документ). У складі тендерної пропозиції ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН" надано довідку від 03.07.2023 р. № 109/8, згідно якої для надання послуг планується залучення субпідрядника ФОП Кабаков О.В. для проведення технічного нагляду при наданні послуг відповідно до стандартів заводу-виробника обладнання щодо технічного обслуговування, а також документ від офіційного дистриб’ютора SUZUKI-Marine в Україні про те, що ФОП Кабаков Олександр Васильович є Авторизованим центром з продажу та технічного обслуговування підвісних моторів Suzuki у 2023 році. Однак, сам учасник ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН" не є сервісним та/або авторизованим центром технічного обслуговування підвісних моторів SUZUKI, а залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників можливе для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження наявності в учасника забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії банківської установи надати гарантію банківської установи, яка відповідає Постанові НБУ від 15.12.2004 № 639 та умовам Тендерної документації від 04.07.2023. 5.2. На підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надати будь-який документ від офіційного представника «Suzuki Motor Corporation» та/або «Suzuki-Marine» в Україні, згідно якого Учасник є сервісним та/або авторизованим центром технічного обслуговування підвісних моторів SUZUKI (зокрема, сертифікат, лист, інший документ). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.