Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-06-2023, 00:00
Послуги з заправки картриджів по системі «вічний картридж» (ДК 021:2015:50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Львівгаз» |
| ЄДРПОУ: | 03349039 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марків Христина Михайлівна |
| Телефон: | 380672302122 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,Львів, вул. Золота, будинок 42 |
1 |
Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) перелік виявлених невідповідностей: При перевірці заповненої учасником форми цінової пропозиції, було виявлено допущення учасником описки в кількості позицій, що частково дублюються. При цьому, арифметично на загальну ціну пропозиції допущена помилка не впливає. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.10 Додатку 3 Тендерної документації «Цінова пропозиція за формою згідно Додатку 10». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Цінова пропозиція за формою згідно Додатку 10 з кількостями позицій у відповідності до технічного завдання тендерної документації. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
з підстав відсутності подальшої потреби в закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-08-2023, 00:02
Період оскарження:
з 02-08-2023, 16:02 по 13-08-2023, 00:00
Документи: