Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-06-2023, 00:00
ДБН А.2.2-3:2014. Ремонт системи шин 750 кВ ВП ХАЕС (детально у Додатку 3 до ТД-Технічна специфікація до предмета закупівлі)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 545 496,96 UAH(без ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
| ЄДРПОУ: | 21313677 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
| Контактна особа: | Чирук Інна Іванівна |
| Телефон: | 380384263770 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей та пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник КП «ЕПЗМ-6» не підтвердив відсутність підстав зазначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозицій. 1.2 на вимогу підпункту 5 пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника КП «ЕПЗМ-6» не міститься інформація щодо відсутності у працівників медичних протипоказань при проведенні робіт в ДЕУ з шкідливими умовами праці, а також не відображена інформація щодо перевірки знань у відповідності до вимог правил НПАОП 0.00-1.80-18. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2.2 Відповідно до підпункту 5 пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Документи, вказані у Додатку 1 до тендерної документації зокрема: «Учасник у складі пропозиції надає довідку за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуги, що є предметом закупівлі (згідно додатку Б п. Б.1 маркеру 3 до додатку 3 тендерної документації)». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику КП «ЕПЗМ-6» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей підтвердити відсутність підстав, зазначених в підпункті 6 пункту 47 Особливостей та розмістити в електронній системі закупівель документ згідно вимог підпункту 5 пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.