Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Серветніков |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника Фізична особа-підприємець Бобокало Дмитро Олександрович не надано: - проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, не підписаний уповноваженою особою учасника і не містить печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Виконавець. При заповненні проєкту договору, цінові показники не зазначаються. - довідку, що подається у формі сканованого документа, складена самостійно Учасником (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована), яка містить відомості про Учасника, а саме про: а) місцезнаходження Учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи Учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) - для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). - довідку (за формою згідно з Додатком № 6 до Документації), яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/субпідряду станції технічного обслуговування , які необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації; у разі, якщо станції технічного обслуговування перебувають в оренді Учасника, він повинен надати довідку (у довільній формі) із зазначенням відповідної інформації та документальним підтвердженням прав користування мийками з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року. - довідку (у довільній формі) з інформацією про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у вигляді передбаченому згідно пунктом 1.3. Розділу ІІІ Документації), відповідно до умов цієї Документації (у разі закупівлі робіт або послуг) з зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг у межах міста Київ. Вищезазначена інформація не надається у разі, якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців). - довідку про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених у Додатку № 3 до цієї Документації. - гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців)). - витяг* (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - не заповнена «Цінова пропозиція» відповідно до вимог підпункту 1.1.1. розділу ІІІ тендерної документації та додатку №2 до тендерної документації, а саме: неправильно зазначена кількість послуг. Враховуючи вищезазначене, Учаснику Фізична особа-підприємець Бобокало Дмитро Олександрович потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.