Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління справами Апарату Верховної Ради України |
ЄДРПОУ: | 20064120 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Владислав Гетман |
Телефон: | +380442553182 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Грушевського, 5 |
0 |
Тендерна пропозиція ТОВ "Уліс Сістемс", подана на відкриті торги за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (технічне обслуговування та поточний ремонт електронних комунікаційних мереж та кінцевого обладнання адміністративних будинків Верховної Ради України), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-06-09-008734-a, не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав. Згідно з пунктом 17 розділу 1 тендерної документації, у разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та завірені підписом та печаткою учасника (у разі її використання) або бюро перекладів, або нотаріусом. ТОВ "Уліс Сістемс" надало в складі тендерної пропозиції копії трудових книжок своїх працівників, що складено російською мовою та не містять перекладу українською мовою, як того вимагає тендерна документація. Окрім того, довідку про наявність відповідного обладнання, та матеріально-технічної бази та технологій, що надано в складі тендерної пропозиції ТОВ "Уліс Сістемс", складено не у відповідності з додатком 4 до тендерної документації, з наступних причин. В пункті 2 цієї довідки зазначено перелік 8 інструментів без вказання конкретного року випуску кожного з них, як того вимагає форма довідки. Також не вказано роки випуску обладнання зазначеного в пунктах 3-9 довідки. Натомість, згідно з пунктом 7 розділу 2 тендерної документації, учасник має дотримуватись форм встановлених цією тендерною документацією, наведених у відповідних додатках до неї. Також, в таблиці розрахунку вартості надання послуг (вих. № 61/07 від 21.06.2023р.) в стовбці «Кількість» вказано «1» а в стовбці «Од.виміру» вказано «Послуга», проте згідно з пунктом 9 розділу 1 тендерної документації передбачено що обсяг закупівлі становить 480 людино-годин. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, прошу усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.