Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-06-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 2 220 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 22 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Контактна особа: | Анатолій Мосійчук |
Телефон: | +380332284047 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з неможливістю усунення порушення яке викладене в Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17432-р/пк-пз від 31.10.2023 - дана Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-11-2023, 00:01
Період оскарження:
з 17-11-2023, 12:20 по 28-11-2023, 00:00
Документи:
ПРОТОКОЛ № 115 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 11:30 год. 10.10.2023р. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визнання метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання; 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-06-08-014987-a ВИРІШИВ: 1. Розглянувши документи, які були завантажені Учасником у складі пропозиції в електронній системі закупівель в порядку, передбаченому нормами чинного законодавства та з врахуванням Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2023 № 15781-р/пк-пз було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містиь наступну невідповідність: у наданій Учасником довідці про залучення субпідрядника, відсутня інформація про конкретний перелік робіт/надання послуг до виконання, яких Учасник залучає субпідрядників. Для усунення даної невідповідності, учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Оновлену довідку про залучення субпідряднників відповідно до вимог зазначених в тендерній документації. 2. Відповідно до п.43 Особливостей ухвалив рішення розмістити в електронній системі закупівель повідомлення Учаснику з вимогою про усунення невідповідності в інформації наданій в складі тендерної пропозиції. 3. Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій Учасника повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноважена особа з публічних закупівель Мосійчук А.Ф.
ПРОТОКОЛ № 110 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 13:30 год. 19.09.2023р. 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визнання метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання; 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-06-08-014987-a ВИРІШИВ: 1. Розглянувши документи, які були завантажені Учасником у складі пропозиції в електронній системі закупівель в порядку, передбаченому нормами чинного законодавства було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містиь наступну невідповідність: А) Для підтвердження повноважень особи Учасника, яка зокрема має право підписувати договір про закупівлю учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про право підписання договору про закупівлю, документів щодо участі в закупівлях які проводяться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та документи що її підтверджують в якій зазначив, що статутні обмеження щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму тендерної пропозиції відсутні, проте згідно пункту 5.4. Статуту ТОВ «Рівнестандарт» директор має право укладати правочин, предметом якого є майно, роботи чи послуги, вартість яких перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (значний правочин), лише за згодою Загальних зборів. З метою підтвердження інформації наданої Учасником в даній довідці, Замовник просить додатково надати інформацію щодо вартості чистих активів ТОВ «Рівнестандарт» станом на кінець попереднього кварталу, тобто ІІ кварталу 2023 року за формою №1 Баланс(звіт про фінансовий результат). Б) Відповідно до переліку інших документів які необхідно подати Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно було надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше десятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником було надано такий Витяг проте дата формування витягу становить більше десятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Для усунення даної невідповідності, учаснику необхідно надати оновлений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру. 2. Відповідно до п.43 Особливостей ухвалив рішення розмістити в електронній системі закупівель повідомлення Учаснику з вимогою про усунення невідповідності в інформації наданій в складі тендерної пропозиції. 3. Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій Учасника повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноважена особа з публічних закупівель Мосійчук А.Ф.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.