Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
ID закупівлі: d15f36630cb04471b13fc32c24207766
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 41882571 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поплавська Юлія Володимирівна |
| Телефон: | +380661936833 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 66350, Україна, Одеська область,Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
0 |
Перелік невідповідностей: 1) На виконання абз.7 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, Учасником надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 09.06.2023р. №9/17. При цьому, в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01 Учасник залучає (показує) автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т, машини поливально-мийні, місткість 6000 л, котли бітумні пересувні, місткість 400 л, киркувальник, які відсутні в Довідці від 09.06.2023р. №9/17. Для виправлення невідповідностей та на виконання вимоги щодо оформлення довідки, зазначеної в п.14 Додатку №3 до тендерної документації, Учасник надає: уточнену довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, що використовується для надання послуг Учасником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.