Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40177793 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://shyshacka.gromada.org.ua/viddil-osviti-shishackoi-selischnoi-radi-10-30-24-09-02-2022/ |
| Контактна особа: | Тетяна Маслівець |
| Телефон: | +380535291103 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 38000, Україна, Полтавська область,смт. Шишаки, вул. Небесної Сотні, буд. 9, кім. 3 |
3 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію Учасника ПП «Полтаваавтозапчастина» та встановлено невідповідності в поданих документах, а саме: Замовником в тендерній документації вимагалися: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку довільної форми про наявність аналогічного договору та належним чином завірену копію такого договору із усіма додатками до нього та документами, що підтверджують його виконання. *аналогічним є договір, подібний за змістом, правовою природою та предметом закупівлі. 2) наявність матеріально-технічної бази а саме: станції технічного обслуговування. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копії документа, що підтверджує право власності на СТО, - або копії діючого договору оренди (термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії Договору, який буде укладено за результатами даної закупівлі (терміном не менше ніж до 31.12.2023 року). Учасником ПП «Полтаваавтозапчастина» подано копію аналогічного Договору надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автобусів №137/21 від 26.02.2021 року не завірену належним чином. Також загальна ціна Договору становить 1 460 000, 00 грн., акти наданих послуг подані Учасником на загальну суму 1 459 220,58 грн. Таким чином, поданий аналогічний договір виконаний не в повному обсязі. На підтвердження наявності станції технічного обслуговування ПП «Полтаавтозапчастина» подано копію Договору купівлі-продажу №2712 від 03.11.2017 року на придбання 11/100 часток промислових будівель та споруд за адресою м.Полтава, вул.Ковпака, 37 та Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на 1/10 частки промислових будівель та споруд за адресою м.Полтава, вул.Ковпака, 37; підстава для державної реєстрації – договір купівлі-продажу №2268 від 04.12.2020 року. Таким чином, Учасником подано документи на підтвердження права власності, що мають невідповідності між собою та вводять в оману Замовника щодо наявності в Учасника права власності на зазначені об’єкти. До того ж, подані документи не відображають інформацію станом на даний час. Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, станом на 19.06.2023 року до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій залишається 2 робочих дні, Замовник повідомляє Учаснику про вимогу усунення виявлених недоліків тендерної пропозиції шляхом подання наступних документів: - Належним чином завірену копію Договору надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автобусів №137/21 від 26.02.2021 року та акти наданих послуг, що підтверджують повне виконання договору або додаткову угоду на зменшення суми договору, яка відображає вартість фактично наданих послуг у відповідності до поданих актів; - Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо зареєстрованих прав на нерухоме майно за адресою м.Полтава, вул.Ковпака, 37 станом на момент участі в даній закупівлі. Зазначені невідповідності Учасник має усунути протягом 24 годин з моменту публікації цієї вимоги шляхом завантаження відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.