Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
ID закупівлі: de175bfb62954b8d8d1f88ae9275d6e2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 240 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР"ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02001328 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.topd.com.ua |
Контактна особа: | Софія Євгенівна Гула |
Телефон: | +380972610381 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 47772, Україна, Тернопільська область,Тернопільський р-н, с. Великі Гаї, вул. Підлісна, буд. 26-А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У листі - згоді з технічними і якісними характеристиками ( вих. номер 143 від 08/06/2023 р ) учасник посилається на Додаток 4 до Тендерної документації закупівлі. Згідно тендерної документації Замовника Додаток 4 це форма „ Тендерна пропозиція „ Учаснику потрібно посилатися на Додаток 2 Тендерної документації „ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація.” Просимо усунути дану невідповідність. 2. У Довідці про відсутність відмови Замовником Учаснику у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України „ Про публічні закупівлі” ( вих. № 136 від 08/06/2023 р ) учасник повинен врахувати пункт 47 Особливостей , що відсутнє у цій Довідці. Просимо звернути увагу та виправити дану невідповідність. 3. Учасник надав дві довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з монтажу , технічного обслуговування і ремонту медичного обладнання , де є розбіжності у загальному стажі наявних спеціалістів. Учаснику необхідно усунути ці розбіжності і надати достовірну довідку. Згідно цієї Довідки Учасник має три кваліфіковані спеціалісти і надає накази про прийняття на роботу Книшевич Романа Ярославовича та Бакалюк Сергія Володимировича. Наказ на прийняття на роботу Книшевич Ярослава Богдановича відсутній. З цього випливає , що Книшевич Ярослав Богданович не є у штаті та немає підтвердження того, що він надає тендерну пропозицію та має право підписувати всі документи, що стосуються тендерної пропозиції та тендерної документації. Просимо взяти до уваги та виправити дані невідповідності та додати відсутні документи. 4. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає Додаток 3 „ інформація про учасника” . У тендерній документації Замовника Додаток 3 це проект договору. В даному випадку потрібно виправити цю невідповідність. 5. У „ Довідці про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі” учасник вказує назву організації, з якою укладено аналогічний договір , а саме КНП „ Чортківська комунальна районна лікарня” . У копії договору про закупівлю № 11/23-733 від 23 листопада 2020 р вказано КНП „ Чортківська центральна комунальна районна лікарня „ Чортківської районної ради де ми бачимо розбіжності у назві установи, з якою був заключний договір. Відповідно потрібно чітко вказати назву закладу, з яким укладено аналогічний договір та в довідці вказати правильну назву закладу, номер договору та дату договору. 6. Згідно Додатку 1 до тендерної документації розділ 2 Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах , встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Така довідка відсутня. Просимо надати таку довідку. Вимога про усунення невідповідностей: Замовник вимагає усунути невідповідності щодо тендерної пропозиції згідно наведеного вище у термін , що не перевищує 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.