Закупівлю оголошено - 31-05-2023, 14:11. Дата останніх змін - 21-06-2023, 00:04

Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання

Закупівля:UA-2023-05-31-007038-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-05-23-002863-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-05-2023, 14:11
по 06-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-05-2023, 14:11
по 09-06-2023, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-06-2023, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації) 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територія Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 14 календарних днів після отримання заявки від замовника на діагностування партії телекомунікаційного обладнання, протягом 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 19 000,00 грн. без ПДВ / 22 800,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.06.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані послуги протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідних актів здавання-приймання наданих послуг. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

ID закупівлі: 412ea637d53942bd9fa71a47aced1db6

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:19 000,00 UAH(без ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:570,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Мошун Наталія Володимирівна
Телефон:380487381719
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
0


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 31-05-2023, 14:11:16
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-05-2023, 14:11:24
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-05-2023, 14:11:16
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:31-05-2023, 14:11:16
Експортовано:31-05-2023, 14:11:16
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Не відбувся
Послуги з діагностування техні ...
19 000,00 UAH(без ПДВ)
Не відбувся
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
за фактично надані послуги протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідних актів здавання-приймання наданих послуг.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання
Ідентифікатор (лота):
ce0ff4608e1748c5aa0ff6af18110767
Примітки до окремої частини закупівлі (лота):
код ДК 021:2015 - 50330000-7 - Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання.
Мінімальний крок аукціону:
570,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50334130-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування телефонної комутаційної апаратури


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГЛІЗНУЦА ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Любашівський район, село Познанка Друга, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 114, 66511, Вiталій Глiзнуца
Остаточна пропозиція:
19 000,00 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 21-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-06-23, 13:47:50
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 13.06.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей затверджено з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 13.06.2023 № 231 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-31-007038-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець Глізнуца Валерій Андрійович (ФОП Глізнуца В.А.). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, вимагалося надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання та транспортних засобів), за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у Учасника власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання та транспортних засобів), зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо та вказати (в графі «Примітки»): найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП, місцезнаходження суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору; 8.2. згідно підпункту 1.2.1 пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (під аналогічним договором за предметом закупівлі, згідно вимог ТД, вважається договір на надання послуг з діагностування та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додаток 5 до ТД)) вимагалося надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі із зазначенням найменування та адреси замовника аналогічної послуги, предмету закупівлі за аналогічним(и) договором(ами) та/або предмету договору(ів), номеру(ів) та дат(и) укладання цього(их) договору(ів), строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію від замовника аналогічних послуг щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору, а також оригінал або завірену учасником копію такого договору. У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору, документи, наведені у цьому абзаці: відгук/тощо, договір, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надаються щодо кожного зазначеного в довідці договору. 8.3. згідно пункту 3.10 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/1 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в цій тендерній документації (Додаток 6 до ТД). 8.4. згідно частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати: - підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, зокрема підпунктом 5 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування (заповненням окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції), а саме того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; - підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, зокрема абзацом 14 пункту 47 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції інформації у вигляді довідки у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що учасник процедури закупівлі виконав всі свої зобов’язання за раніше укладеним із цим самим замовником договором (договорами) або довідки у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що учасник процедури закупівлі не співпрацював із замовником. (Учасник, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, має надати у складі тендерної пропозиції: - документ, що підтверджує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника; та/або - гарантійний лист (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про те, що учасник процедури закупівлі гарантує замовнику сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, із зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків). 8.5. згідно частини 4 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати: документи на підтвердження якісних та інших характеристик послуг (робіт), а саме, Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 5 до ТД, підписані з боку учасника процедури закупівлі. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А. у складі його тендерної пропозиції: - була надана Довідка Вих. №22/03/23 Від 22.03.23 «Про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», але вона не відповідає вимогам ТД: - довідка оформлена не за встановленим зразком згідно Додатку 4 до ТД, та в неї відсутня інформація щодо наявності в учасника власного/залученого сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання, а також відсутня окрема таблиця з підтверджуючої інформацією про застосування учасником певних технологій. Зазначена інформація також відсутня в інших документах у складі тендерної пропозиції учасника. 9.2. щодо підпункту 1.2.1 пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А. у складі його тендерної пропозиції: - була надана Довідка №22/03/23 від 22.03.23 «Про наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі», але надана довідка не містить підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі (під аналогічним договором за предметом закупівлі, згідно вимог ТД, вважається договір на надання послуг з діагностування та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додаток 5 до ТД)). У наданій довідці перелічені договори на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання, які не є аналогічними предмету закупівлі, при цьому відсутня інформація щодо строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). - не надано позитивного(их) відгуку(ів) або іншого(их) документу(ів) (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію від замовника аналогічних послуг щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору, а також оригінал(у) або завірену(і) учасником копію(ї) такого(их) договору(ів) (надані учасником у складі тендерної пропозиції відгуки щодо деяких договорів, перелічених у довідці №22/03/23 від 22.03.23, що не є аналогічними договорами). 9.3. щодо пункту 3.10 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А. у складі його тендерної пропозиції: - була надана «Згода учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації». Даний документ оформлений учасником без дотримання вимог ТД: довідка не має номеру та не датована. При цьому, зазначена довідка, оформлена не у відповідності до вимог ТД замовника, завантажена учасником у складі тендерної пропозиції двічі. 9.4. щодо частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А: - не підтверджена відсутність підстав, передбачених підпунктом 5 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування (заповненням окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції), а саме того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; - не надана інформація/довідка(и) на підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 14 пункту 47 Особливостей. 9.5. щодо частини 4 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А: - надані Технічні вимоги, підписані з боку учасника процедури закупівлі, але НЕ в редакції замовника згідно Додатку 5 до ТД. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі: - надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання та транспортних засобів), за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у Учасника власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання та транспортних засобів), зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо та вказати (в графі «Примітки»): найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП, місцезнаходження суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 10.2. на вимогу підпункту 1.2.1 пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (під аналогічним договором за предметом закупівлі, згідно вимог ТД, вважається договір на надання послуг з діагностування та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додаток 5 до ТД)): - надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника про наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі із зазначенням найменування та адреси замовника аналогічної послуги, предмету закупівлі за аналогічним(и) договором(ами) та/або предмету договору(ів), номеру(ів) та дат(и) укладання цього(их) договору(ів), строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію від замовника аналогічних послуг щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору, а також оригінал або завірену учасником копію такого договору. У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору, документи, наведені у цьому абзаці: відгук/тощо, договір, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надаються щодо кожного зазначеного в довідці договору. 10.3. на вимогу пункту 3.10 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/1 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в цій тендерній документації (Додаток 6 до ТД); 10.4. на вимогу частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД: - підтвердити відсутність підстав, передбачених підпунктом 5 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування (заповненням окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції), а саме того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; - підтвердити відсутність підстав, передбачених абзацом 14 пункту 47 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції інформації у вигляді довідки у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що учасник процедури закупівлі виконав всі свої зобов’язання за раніше укладеним із цим самим замовником договором (договорами) або довідки у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що учасник процедури закупівлі не співпрацював із замовником. (Учасник, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, має надати у складі тендерної пропозиції: - документ, що підтверджує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника; та/або - гарантійний лист (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про те, що учасник процедури закупівлі гарантує замовнику сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, із зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків). 10.5. на вимогу частини 4 Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 5 до ТД, підписані з боку учасника процедури закупівлі. Примітки: - Особливості – «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) - Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-06-23, 13:47:50

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГЛІЗНУЦА ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
19 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ