Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-06-2023, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації) 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: територія Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 14 календарних днів після отримання заявки від замовника на діагностування партії телекомунікаційного обладнання, протягом 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 19 000,00 грн. без ПДВ / 22 800,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.06.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані послуги протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідних актів здавання-приймання наданих послуг. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
ID закупівлі: 412ea637d53942bd9fa71a47aced1db6
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 19 000,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 570,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Мошун Наталія Володимирівна |
Телефон: | 380487381719 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
0 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 13.06.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей затверджено з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 13.06.2023 № 231 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-31-007038-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець Глізнуца Валерій Андрійович (ФОП Глізнуца В.А.). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, вимагалося надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання та транспортних засобів), за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у Учасника власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання та транспортних засобів), зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо та вказати (в графі «Примітки»): найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП, місцезнаходження суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору; 8.2. згідно підпункту 1.2.1 пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (під аналогічним договором за предметом закупівлі, згідно вимог ТД, вважається договір на надання послуг з діагностування та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додаток 5 до ТД)) вимагалося надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі із зазначенням найменування та адреси замовника аналогічної послуги, предмету закупівлі за аналогічним(и) договором(ами) та/або предмету договору(ів), номеру(ів) та дат(и) укладання цього(их) договору(ів), строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію від замовника аналогічних послуг щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору, а також оригінал або завірену учасником копію такого договору. У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору, документи, наведені у цьому абзаці: відгук/тощо, договір, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надаються щодо кожного зазначеного в довідці договору. 8.3. згідно пункту 3.10 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/1 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в цій тендерній документації (Додаток 6 до ТД). 8.4. згідно частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати: - підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, зокрема підпунктом 5 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування (заповненням окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції), а саме того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; - підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей, зокрема абзацом 14 пункту 47 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції інформації у вигляді довідки у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що учасник процедури закупівлі виконав всі свої зобов’язання за раніше укладеним із цим самим замовником договором (договорами) або довідки у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що учасник процедури закупівлі не співпрацював із замовником. (Учасник, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, має надати у складі тендерної пропозиції: - документ, що підтверджує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника; та/або - гарантійний лист (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про те, що учасник процедури закупівлі гарантує замовнику сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, із зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків). 8.5. згідно частини 4 Розділу I Додатку 2 до ТД вимагалося надати: документи на підтвердження якісних та інших характеристик послуг (робіт), а саме, Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 5 до ТД, підписані з боку учасника процедури закупівлі. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А. у складі його тендерної пропозиції: - була надана Довідка Вих. №22/03/23 Від 22.03.23 «Про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», але вона не відповідає вимогам ТД: - довідка оформлена не за встановленим зразком згідно Додатку 4 до ТД, та в неї відсутня інформація щодо наявності в учасника власного/залученого сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання, а також відсутня окрема таблиця з підтверджуючої інформацією про застосування учасником певних технологій. Зазначена інформація також відсутня в інших документах у складі тендерної пропозиції учасника. 9.2. щодо підпункту 1.2.1 пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А. у складі його тендерної пропозиції: - була надана Довідка №22/03/23 від 22.03.23 «Про наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі», але надана довідка не містить підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі (під аналогічним договором за предметом закупівлі, згідно вимог ТД, вважається договір на надання послуг з діагностування та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додаток 5 до ТД)). У наданій довідці перелічені договори на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання, які не є аналогічними предмету закупівлі, при цьому відсутня інформація щодо строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). - не надано позитивного(их) відгуку(ів) або іншого(их) документу(ів) (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію від замовника аналогічних послуг щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору, а також оригінал(у) або завірену(і) учасником копію(ї) такого(их) договору(ів) (надані учасником у складі тендерної пропозиції відгуки щодо деяких договорів, перелічених у довідці №22/03/23 від 22.03.23, що не є аналогічними договорами). 9.3. щодо пункту 3.10 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А. у складі його тендерної пропозиції: - була надана «Згода учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації». Даний документ оформлений учасником без дотримання вимог ТД: довідка не має номеру та не датована. При цьому, зазначена довідка, оформлена не у відповідності до вимог ТД замовника, завантажена учасником у складі тендерної пропозиції двічі. 9.4. щодо частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А: - не підтверджена відсутність підстав, передбачених підпунктом 5 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування (заповненням окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції), а саме того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; - не надана інформація/довідка(и) на підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 14 пункту 47 Особливостей. 9.5. щодо частини 4 Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А: - надані Технічні вимоги, підписані з боку учасника процедури закупівлі, але НЕ в редакції замовника згідно Додатку 5 до ТД. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі: - надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання та транспортних засобів), за зразком, наведеним у Додатку 4 до ТД. У разі відсутності у Учасника власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, сертифікованого сервісного центру для діагностики/ремонту телекомунікаційного обладнання та транспортних засобів), зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо та вказати (в графі «Примітки»): найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП, місцезнаходження суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 10.2. на вимогу підпункту 1.2.1 пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (під аналогічним договором за предметом закупівлі, згідно вимог ТД, вважається договір на надання послуг з діагностування та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додаток 5 до ТД)): - надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника про наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі із зазначенням найменування та адреси замовника аналогічної послуги, предмету закупівлі за аналогічним(и) договором(ами) та/або предмету договору(ів), номеру(ів) та дат(и) укладання цього(их) договору(ів), строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника аналогічних послуг, що містить інформацію від замовника аналогічних послуг щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору, а також оригінал або завірену учасником копію такого договору. У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору, документи, наведені у цьому абзаці: відгук/тощо, договір, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надаються щодо кожного зазначеного в довідці договору. 10.3. на вимогу пункту 3.10 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі (за формою згідно Додатку 4/1 до ТД) про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в цій тендерній документації (Додаток 6 до ТД); 10.4. на вимогу частини 2 Розділу I Додатку 2 до ТД: - підтвердити відсутність підстав, передбачених підпунктом 5 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування (заповненням окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції), а саме того, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; - підтвердити відсутність підстав, передбачених абзацом 14 пункту 47 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції інформації у вигляді довідки у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що учасник процедури закупівлі виконав всі свої зобов’язання за раніше укладеним із цим самим замовником договором (договорами) або довідки у довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що учасник процедури закупівлі не співпрацював із замовником. (Учасник, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, має надати у складі тендерної пропозиції: - документ, що підтверджує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника; та/або - гарантійний лист (оригінал або завірена учасником процедури закупівлі копія) в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про те, що учасник процедури закупівлі гарантує замовнику сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, із зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків). 10.5. на вимогу частини 4 Розділу I Додатку 2 до ТД: - надати Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 5 до ТД, підписані з боку учасника процедури закупівлі. Примітки: - Особливості – «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) - Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.