Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 62 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 620,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ |
ЄДРПОУ: | 44005631 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стрілка Людмила |
Телефон: | +380487342843 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21 А |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ РАДЧЕНКА МИКОЛИ ВОЛОДИМИРОВИЧА у процедурі відкритих торгів з особливостями у закупівлі UA-2023-05-26-012305-a по предмету – послуги заправки картриджів та тонерів до друкуючих приладів за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити наступну інформацію: зокрема освіта, спеціальність. На виконання зазначеної вимоги ФОП РАДЧЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.06.2023 № 1, в якій відсутня інформація щодо спеціальності працівника Жолтого Максима Ігоровича.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТИМОФЕЄВА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА у процедурі відкритих торгів з особливостями у закупівлі UA-2023-05-26-012305-a по предмету – послуги заправки картриджів та тонерів до друкуючих приладів за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити наступну інформацію: зокрема місце та досвід роботи (в роках). На виконання зазначеної вимоги ФОП ТИМОФЕЄВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.06.2023 № б/н, в якій зазначена інформація лише про досвід роботи на посаді в роках та не зазначена інформація про місце роботи на посаді; 2) відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: зокрема інформацію про предмет договору (договорів). На виконання зазначеної вимоги ФОП ТИМОФЕЄВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 02.06.2023 № б/н, в якій не зазначена інформація про предмет договору № 68-20, укладеного 12.08.2020. Натомість зазначено найменування послуги згідно класифікатора ДК 021:2015 (єдиного закупівельного словника). Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.