Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 96c99f73b0054076b720d67c2c68c960
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 42980032 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жанна Трембач |
Телефон: | +380965126527, +0382705716 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
1 |
1) Виявлено наступну невідповідність: 1. Відповідно до вимог п. І додатку 1 до ТД - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає копію аналогічних договорів* (не менше двох) та документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг) та/або відгуки із підписами та печатками у випадку наявності Замовника). * - аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори щодо надання послуг, які відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів та які укладені із Замовниками які здійснюють закупівлі відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» та відносяться до категорій Замовників визначених частиною четвертою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив виконання договору за № 73 від 25.04.2023р.по Комунальному підприємству «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради, в договорі зазначена сума виконання не співпадає з актами наданих послуг. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати підтвердження виконання договору за № 73 від 25.04.2023р у вигляді актів виконаних робіт чи листа – відгуку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.