Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладання» за кодом ДК 021:2015 − 50110000-9 (Послуги з шиномонтажу)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 96 627,78 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 966,28 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон: | 0487293544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
0 |
1. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп. 1.1 п. 1 Додатка № 1 до ТД, Учасником надана «Довідка МТБ», у якій Учасник зазначає орендований Комплект шиномонтажного обладнання у кількості- 1 шт. Також, на підтвердження орендованої техніки Учасник надав Договір № 1/2021 суборенди нежитлового приміщення, у якому за описом наданого майна Комплект шиномонтажного обладнання- 1к-т. На підтвердження власного обладнання Учасник надає балансувальний станок Trommelberg, коли Замовником вимагається наявність балансувального стенду та шиномонтажний станок Trommelberg, що суперечить вимогам Замовника-верстат шиномонтажний. Також на вимогу пп.1.1 п.1 надана Довідка про МТБ від 08.06.2023 № 2306/4 із переліком власного та орендованого обладнання, інвентаризаційна відомість ТМЦ від 06.06.2023 № 4 та договір суборенди нерухомого майна від 04.10.2021 № 1/2021, укладеного з ТОВ «АВТОТЕХСЕРВІС ЮГ». Відповідно до інформації, що наведена в Довідці про МТБ, орендованим є наступне майно: комплект шиномонтажного обладнання - шт 1, підйомник автоматичний Launch - шт 2, яма для огляду автотранспорту - шт 1, сканер діагностичний Autel Maxi - шт 1 та приміщення в нежитловому будинку в м. Одеса по вул. Проценко, .буд. 23 ж. кв.м. 250. Але, відповідно до акту прийому-передачі нерухомого майна в оренду , що додається до вищенаведеного договору, разом із приміщенням передані: комплект шиномонтажного обладнання – 1 к-т, підйомник автоматичний Launch – 2 шт, яма для огляду автотранспорту – 1 щт. Отже Учасником не підтверджена наявність в нього сканеру діагностичного Autel Maxi - 1 шт. Відповідно до пп. 1 та 2 Приміток Додатку 1 до ТД документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства, або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати/подавати, якийсь із вказаних у Додатку 1 до тендерної документації документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Так, Учасником не надана Виписка за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника та в порушення вищенаведених вимог не надано будь-які пояснення щодо її не надання. Учасником надано інвентаризаційна відомості, в якій зазначений перелік ТМЦ, що знаходяться на відповідальному зберіганні у слюсаря з ремонту колісних транспортних засобів, з інформації якої неможливо встановити приналежність перелічених ТМЦ до власного обладнання ФОП Обуховська Ю.Ю. Також, у Довідці про МТБ не зазначена інформація про використання/невикористання (власних/залучених) технологій. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У листі окремо зазначити про наявність наступного обладнання: балансувальний стенд, ванна для перевірки коліс, верстат шиномонтажний, домкрат (будь-якого типу), компресор та вулканізатор У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1 Надати Довідку про наявність матеріально- технічної бази та технологій, у якій буде вірно вказана кількість комплекту шиномонтажного обладнання. Вказати наявність про наявність наступного обладнання: балансувальний стенд та верстат шиномонтажний. Надати підтвердження сканеру діагностичного Autel Maxi - 1 шт. Надати Довідку про наявність матеріально- технічної бази та технологій, у якій буде азначена інформація про використання/невикористання (власних/залучених) технологій. Надати Виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника/або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання Виписки за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.