Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%) Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
ID закупівлі: d98b609f164a4b788dca8c5bc6616b67
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 806 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 030,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
| Телефон: | 380500508234 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СПЕЦ ТРАК СЕРВІС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції Учасником надана довідка №106 від 29.05.2023 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме СТО на якій планується обслуговування автомобілів Замовника, проте в наданій довідці Учасником не зазначено який саме документ (сертифікат/дилерську угоду/авторизаційний лист) на право проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки МАЗ, який діяв до кінця 2022 року включно має зазначена в довідці СТО та/або джерело (сайт учасника або виробника), що містить таку інформацію для підтвердження, що не відповідає вимогам тендерної документації 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – п.1 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», п.2.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про сертифіковану (ні)* станцію (ї) технічного обслуговування, на якій (их) планується обслуговування автомобілів Замовника (щонайменше одна сертифікована станція технічного обслуговування повинна бути розміщена в межах області (ей) визначених в таблиці №1 «Розподіл автотранспорту» Технічної специфікації) із зазначенням найменування СТО та її адреси. *Кожна СТО повинна мати документ (сертифікат/дилерську угоду/авторизаційний лист, який діяв до кінця 2022 року включно) офіційного дилера на право проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів від марки МАЗ, інформацію про що учасник має зазначити у довідці, зазначеній вище. (в довідці повинно бути зазначено який саме документ (сертифікат/дилерську угоду/авторизаційний лист) на право проведення гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки МАЗ, який діяв до кінця 2022 року включно має зазначена(і) в довідці СТО та/або джерело (сайт учасника або виробника), що містить таку інформацію для підтвердження) Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.