Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
ID закупівлі: d2483b9a6c6f42d29b5c5ecfb8c06de8
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 12 030 106,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 120 301,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 120 000,00 UAH |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03365707 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрук Сергій Миронович |
| Телефон: | 380512472508 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54005, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
19.05.2023 року департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за вказаним в п. 5 предметом закупівлі. 22.05.2023 на виконання вимог Положення про порядок підготовки, узгодження, планування та проведення закупівель, товарів, робіт і послуг виконавчим комітетом та виконавчими органами Миколаївської міської ради, затвердженого розпорядженням міського голови від 26.11.2021 № 395р, уповноваженою особою до департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради направлені документи щодо узгодження закупівлі за предметом: «поточний ремонт автомобільної дороги по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)». 25.05.2023 року отримано висновок департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради (вих. № 15567/21.01-08/23-2 від 25.05.2023), щодо виявлення порушень у сфері публічних закупівель під час проведення закупівлі з поточного ремонту тротуару по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) та планування закупівлі з поточного ремонту автомобільної дороги по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги). Так, згідно з п. 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Відповідно до п. 3.9 ДБН А.2.2-3:2014 лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури – це наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей,транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. Таким чином, автомобільна дорога разом з тротуаром по вул. 2-а Набережна є єдиним лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проведення закупівлі за предметом: поточний ремонт тротуару по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) окремо від закупівлі за предметом «поточний ремонт автомобільної дороги по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві» є порушенням вимог п. 3 р. ІІ Порядку від 15.04.2020 № 708.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-06-2023, 00:01
Період оскарження:
з 31-05-2023, 13:25 по 11-06-2023, 00:00
Документи: