Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 38dc600fcddd45f584a77c4e24dab94d
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 73 450,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Компанієць |
| Телефон: | +380639681130 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
0 |
Шановний Учасник! У Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом надання учасником «Довідки, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Додатково, для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору з усіма додатками і додатковими угодами до нього та копії документів, що підтверджують ступінь його виконання (акти приймання-передачі та/або видаткові накладні та/або відгуки тощо)». Ваша пропозиція містить файл «Відомості про вик. анал. договору стор 1.pdf», в якому виявлені наступні невідповідності: у стовпці №1 таблиці відсутня інформація щодо коду ЄДРПОУ та телефону замовника, для якого виконувався аналогічний договір та у стовпці №2 не вказана кількість. Разом з тим, ваша пропозиція не містить документів, що підтверджують ступінь виконання зазначеного договору. Вимагаємо надати довідку, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням усієї інформації, що вимагається Додатком 6 тендерної документації Замовника та надати копії документів, що підтверджують ступінь його виконання . У Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлені наступні вимоги: « 2. У разі виникнення аварії Виконавець забезпечує своєчасний виїзд до Замовника для виконання робіт не пізніше наступного дня після виклику (надати гарантійний лист від імені Учасника у складі тендерної пропозиції) 3. Транспортні витрати та вартість комплектуючих повинні бути включені до ціни послуги (надати гарантійний лист від імені Учасника у складі тендерної пропозиції). 4. Проведення планового технічного огляду медичного обладнання здійснюється щомісячно, відповідно інструкції виробника по експлуатації обладнання (надати гарантійний лист від імені Учасника у складі тендерної пропозиції) 5. Учасник повинен при здійсненні технічного обслуговування дотримуватись вимог нормативних документів в галузі охорони праці і техніки безпеки (надати гарантійний лист від імені Учасника у складі тендерної пропозиції)» Ваша пропозиція містить гарантійні листи від імені переможця процедури закупівлі, а не від імені Учасника. Вимагаємо надати документи на кожну із перелічених вимог Замовника у відповідності до вказаних вимог.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.