Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 4bb4ee070809418b879caac0f011cab6
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 160 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська обласна рада |
| ЄДРПОУ: | 25042882 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://oblrada.od.gov.ua |
| Контактна особа: | Рудик Андрій Михайлович |
| Телефон: | +380487189623 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65032, Україна, Одеська область,Одеса, проспект Шевченка, 4 |
1 |
Шановний Учасник, згідно Додатку №2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам повинна бути надана «Довідка, складена у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору за 2022 рік із зазначенням повної назви замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі (в переліку техніки повинні обов’язково бути принтери Xerox формату А4 для великих робочих груп та документ-сканери Xerox та Epson). На підтвердження виконання договору надається: - сканований оригінал або завірена копія відповідної накладної, що підтверджує повне виконання наданого аналогічного договору.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.