Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
ID закупівлі: ce8743b0c374417b8e06a4243136f042
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 75 000,00 UAH |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Серветніков |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
3 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФІЛІЯ «АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ» ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ»: - на вимогу передбачену абзацом 2 пункту 5 розділу 1 Додатку № 1 до Документації надати довідку (за формою згідно з Додатком № 7 до Документації), яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/субпідряду станції технічного обслуговування (далі – СТО), які необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації; У разі, якщо СТО перебувають в оренді Учасника, він повинен надати довідку (у довільній формі) із зазначенням відповідної інформації та документальним підтвердженням прав користування СТО з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року; учасником надано лише довідку (за формою згідно з Додатком № 7 до Документації) без документального підтвердження прав користування СТО з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року; Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФІЛІЯ «АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ» ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.