Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 3d24ea87cde8496d96d6977f7eec8fc6
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 284 227,46 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Вінницькій області |
| ЄДРПОУ: | 44069150 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vin.tax.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ткаченко Андрій Миколайович |
| Телефон: | +380671693213 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21028, Україна, Вінницька область,Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи:- довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, які закуповуються(Додаток 1, табл. 1-2 ). Учасник зобов’язаний підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, по кожному пункту довідки (табл. 1, табл. 2). Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідки про обладнання та матеріально-технічну базу, які знаходяться на обліку підприємства та/або копію відповідних договорів оренди/надання послуг/лізингу тощо”. У складі пропозиції Учасник надавДоговір оренди від 01.11.2022 №01.11/22 (файл “договір оренди СТО”. pdf.) з ФОП Загарія А.А. Згідно предмету Договору №01.11/22 орендодавець (ФОП Загарія А.А.) зобов’язується передати орендареві (ФОП М'ячик М.В.) у користування за плату на певний строк частину нежитлового приміщення (надалі - Об’єкт), а орендар зобов’язується прийняти дану частину нежитлового приміщення та сплачувати Орендодавцеві орендну плату. Об’єктом оренди є частина нежитлового приміщення, площею 300 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Львівське шосе, 2, Договір №01.11/22 набув чинності з дня його підписання Сторонами та діяв до «31» грудня 2022року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. Чинний Договір оренди частини нежитлового приміщення площею 300 кв.м. у м. Вінниця по вул. Львівське шосе, 2.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА"АВТОТРЕЙДІНГ- ВІННИЦЯ"(ЄДРПОУ 31983209) за предметом закупівлі: Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів (ДК021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговуваннямототранспортних засобів і супутнього обладнання» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-03-013333-а) . Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 5 Розділу І Тендерної документації встановлено, що “Замовнику забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у:громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; а також закупівлю товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», на що Учасник надає відповідний лист-гарантію на відсутність даної заборони”. У складі пропозиції Учасником не надано листа-гарнтію. 2. Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи:- довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, які закуповуються(Додаток 1, табл. 1-2 ). Учасник зобов’язаний підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, по кожному пункту довідки (табл. 1, табл. 2). Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідки про обладнання та матеріально-технічну базу, які знаходяться на обліку підприємства та/або копію відповідних договорів оренди/надання послуг/лізингу тощо”. У складі пропозиції https://www.dzo.com.ua/tenders/19052586/bid/cdb5e986c0a541368359491f96951a7e/infoУчасник надав Довідку від 04.05.2023 №119 про можливість застосування/використання обладнання та механізмів, в якій не заповнені всі поля. 3. Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “учасники процедури закупівлі повинні надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з технічними вимогами до предмету закупівлі, які зазначено у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджує їх виконання, у разі перемоги.” У складі пропозиції https://www.dzo.com.ua/tenders/19052586/bid/cdb5e986c0a541368359491f96951a7e/infoУчасника відповідної довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з технічними вимогами до предмету закупівлі, які зазначено у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджує їх виконання, у разі перемоги, не надано. 4. Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи (в формі довідки/листа), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 4)”. У складі пропозиції https://www.dzo.com.ua/tenders/19052586/bid/cdb5e986c0a541368359491f96951a7e/infoУчасника відповідної довідки/листа з підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 4)” не надано. 5. Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “учасники процедури закупівлі повинні надати довідку щодо застосування ним заходів із захисту довкілля, за нижченаведеною формою: Форма «Інформація учасника, щодо застосування заходів із захисту довкілля» Цим зобов’язуємось, що під час надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства та здійснює заходи із захисту довкілля. Датовано: «____» ________________ 2023 року “. У складі пропозиції Учасника довідки щодо застосування ним заходів із захисту довкілля, за встановленою формою не надано. 6. Пунктом 7 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “у разі відсутності пропозицій щодо залучення субпідрядників/співвиконавців, учасник має надати відповідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її наявності) з інформацією щодо відсутності вищезазначених пропозицій”. У складі пропозиції Учасника листа на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її наявності) з інформацією щодо відсутності вищезазначених пропозиційне надано. 7. Пунктом 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що “учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання, про що в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист”. У складі пропозиції Учасника гарантійний лист про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання - відсутній 8. В Додатку 4до тендерної документаціїТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановлено, що “учасник повинен додатковонадати можливість забезпечити проведення ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Замовника на СТО в м.Києві, у випадку поломки транспортного засобу Замовника, що перебуває у відряджені в м. Києві. В підтвердження необхіднонадати в складі тендерної пропозиції відповідну довідку з переліком СТО, що будуть залучені, у разі необхідності, до обслуговування транспортних засобів Замовника в м.Києві з наданням відповідних копій договорів про співпрацю між СТО, оренди або інші партнерські відносини”. У складі пропозиції Учасника відповідної довідки з переліком СТО, що будуть залучені, у разі необхідності, до обслуговування транспортних засобів Замовника в м.Києві з наданням відповідних копій договорів про співпрацю між СТО, оренди або інші партнерські відносини не надано. 9. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП)на захищеному типу носію, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify”. При підписанні тендерної пропозиції Учасником використано електронний підпис на незахищеному носію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1.Лист-гарантію про відсутність заборони; 2.Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, які закуповуються Табл.2 Додатку№ 1до тендерної документації з всіма заповненими полями і з наданням підтверджуючих документів; 3. Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з технічними вимогами до предмету закупівлі, які зазначено у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджує їх виконання, у разі перемоги; 4. Довідку/лист з підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 4); 5. Довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля, за встановленою формою: 6. Лист на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її наявності) з інформацією щодо відсутності пропозицій по субпідряднику; 7. Гарантійний лист про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання; 8.Довідку з переліком СТО, що будуть залучені, у разі необхідності, до обслуговування транспортних засобів Замовника в м.Києві з наданням відповідних копій договорів про співпрацю між СТО, оренди або інші партнерські відносини; 9. Накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП)на захищеному типу носію або завантажити повторно попередньоподану тендерну пропозицію (до випралення невідповідностей) з підписанням її кваліфікованим електронним підписом (КЕП)на захищеному типу носію
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись вимогами пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливостей), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ФОП Полянського В. П.(ЄДРПОУ/РНОКПП 2630600153) за предметом закупівлі: Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів (ДК021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-03-013333-а) . Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: “- довідки, яка містить відомості про учасника згідно з Додатком №5 до тендерної документації”; У складі пропозиції ФОП Полянського В. П.В в наданій довідці, яка містить загальні відомості про учасника згідно з Додатком №5 до тендерної документації (файл Відомості про учасника. pdf) відсутні прізвище, ім'я та по батькові, посада, зразок підпису особи, яка уповноважена підписувати документи, пропозицію конкурсних торгів від імені Учасника. 2.Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи (в формі довідки/листа), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 4)”. У складі пропозиції ФОП Полянського В. П.відповідної довідки/листа з підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 4)”, не надано. 3.В Додатку 4до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановлено, що “учасник повинен додатково надати можливість забезпечити проведення ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Замовника на СТО в м.Києві, у випадку поломки транспортного засобу Замовника, що перебуває у відряджені в м. Києві. В підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції відповідну довідку з переліком СТО, що будуть залучені, у разі необхідності, до обслуговування транспортних засобів Замовника в м.Києві з наданням відповідних копій договорів про співпрацю між СТО, оренди або інші партнерські відносини”. У складі пропозиції ФОП Полянського В. П.відповідної довідки з переліком СТО, що будуть залучені, у разі необхідності, до обслуговування транспортних засобів Замовника в м.Києві з наданням відповідних копій договорів про співпрацю між СТО, оренди або інші партнерські відносини не надано. 4. Пунктом 7 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що “у разі залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(ів), учасник надає в складі тендерної пропозиції довідкув довільній формі із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника, вид та обсяги робіт чи послуг, до яких планується залучити субпідрядника/співвиконавця) щодо кожного суб’єкта господарювання, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 16 Закону, учасник надає інформацію про залучених суб’єктів господарювання на відсутністьпідстав, визначених пунктом 44 Особливостей. У складі пропозиції ФОП Полянського В. П.інформації про залученого субпідрядника на відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, не надано. 5. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником “листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: а ) Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; б) Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; в) Указу Президента України «Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 19.03.2019 року № 82/2019; г) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» д) Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; е) Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; є) Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; ж) Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.”. У складі пропозиції ФОП Полянського В. П.надано лист-гарантіювід 10.05.2023 за №774 про дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України (файл Лист-гарантія про дотримання норм чинного законодавства. рdf.). Згідно отриманого в складі тендерної пропозиції Свідоцтва платника єдиного податку (файл Свідоцтво Платника Єдиного податку ориг. рdf.) ФОП Полянський В.П. перебуавє на другій групі оподаткування. Підпунктом 2 пункту 4 статті 291 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами), визначено, що до другої групи належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: - не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; - обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Тобто, фізичні особи - підприємці, які знаходяться на другій групі оподаткування мають здійснювати господарську діяльність з надання послуг платникам єдиного податку та/або населенню, а Головне управління ДПС у Вінницькій області є юридичною особою (державною установою). Отже, керуючись вимогами пункту 40 Особливостей, замовнику необхідно в електронній системі закупівель розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених у тендерній пропозиції учасника ФОП Полянського Володимира Павловича (ЄДРПОУ/РНОКПП 2630600153). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1.додаток №5 до тендерної документації “Загальні відомості про учасника”із зазначенням всіх полів документу, в т.ч. зазначити прізвище, ім'я та по батькові, посаду, зразок підпису особи, яка уповноважена підписувати документи, пропозицію конкурсних торгів від імені Учасника; 2.довідка/лист з підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 4)”; 3. довідка з переліком СТО, що будуть залучені, у разі необхідності, до обслуговування транспортних засобів Замовника в м.Києві з наданням відповідних копій договорів про співпрацю між СТО, оренди або інші партнерські відносини; 4. інформація про залученого субпідрядника на відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей; 5. документ, що надає право здійснення господарської діяльності ФОП Полянському В.П. з юридичними особами, зокрема надання Послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів (ДК021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання») Головному управлінню ДПС у Вінницькій області як замовнику закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.