Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-05-2023, 00:00
ID закупівлі: b1f6733cf291467fae11e5d828431db0
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 34 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігор Серветніков |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
0 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП ТКАЧУК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА: - Учасником не виконана вимога передбачена абзацом 2. пункту 1 розділу I Додатку 1 до Документації – Не надано установчі документи учасника – Статут в повному об’ємі із всіма змінами та доповненнями (для юридичних осіб) / паспорт та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) – для фізичних осіб-підприємців, а саме не надано паспорт; - Учасником не виконана вимога передбачена абзацом 5. пункту 1 розділу I Додатку 1 до Документації, не надано витяг* (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. * На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до вищезазначеного реєстру є обмеженим. Відповідно до підпункту 9 пункту 44 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, зокрема, у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів); - на вимогу передбачену пункту 3 розділу I Додатку 1 до Документації учасником не надано Довідка, складена самостійно учасником (у вигляді передбаченому згідно з пунктом 1.3. Розділу ІІІ Документації), яка містить відомості про учасника; - на вимогу передбачену абзацом 8 підпункту 1.1. пункту 1 розділу III Документації учасником не надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Виконавець. Проєкт договору подається у вигляді електронного документу (сканованої копії); - на вимогу передбачену абзацом 5 пункту 5 розділу 1 Додатку № 1 до Документації не надано довідку, яка підтверджує наявність необхідного для надання послуг обладнання (власного, орендованого або інше право користування), зазначених у Додатку № 3 до Документації; - на вимогу передбачену абзацом 5 пункту 5 розділу 1 Додатку № 1 до Документації не надано гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців), якого (-ких) Учасник планує залучати до надання послуг (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців)); - на вимогу передбачену абзацом 2 пункту 6 розділу 1 Додатку № 1 до Документації учасником не надано довідку про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених у Додатку № 3 до цієї Документації; - на вимогу передбачену абзацом 3 пункту 6 розділу 1 Додатку № 1 до Документації учасником не надано довідку в довільній формі про те, що бенефіціари, Члени Правління, Наглядової Ради, Ревізійної Комісії та акціонери не є особами, пов`язаними з країною-агресором (з поіменним переліком таких осіб); - на вимогу передбачену абзацом 5 пункту 6 розділу 1 Додатку № 1 до Документації учасником не надано гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; - на вимогу передбачену абзацом 6 пункту 6 розділу 1 Додатку № 1 до Документації учасником надано лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (подається виключно учасниками – фізичними особами, форма наведена у Додатку № 5 до Документації) без дати підписання. - Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП ТКАЧУК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.