Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-04-2023, 00:00
Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
ID закупівлі: 13afb408bf6f4b058f8a436baeadcd3d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 42 400,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП "Західна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот"" |
ЄДРПОУ: | 20857613 Досьє YouControl |
Сайт: | http://zd.ucrf.gov.ua/ |
Контактна особа: | Анастасія Кабаль |
Телефон: | +380504681615, +380322927324 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79018, Україна, Львівська область,М.ЛЬВІВ, ЗАЛІЗНИЧНИЙ Р-Н , ВУЛ. СТОРОЖЕНКА БУД. 20 |
2 |
5073 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування, ремонт систем вентиляції та кондиціювання) 1) перелік виявлених невідповідностей: У довідці у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох)) за предметом закупівлі за останні 3 (три) роки по наданню послуг з обслуговування, ремонту систем вентиляції та кондиціювання, зазначено наступне: 1. у п.1 зазначений договір №09-04-11-370 від 09.04.2020 року (що є більше, ніж 3 роки назад), укладений з АТ «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції, проте учасником надано скан-копію іншого договору, а саме: №09-04-11-504 від 25.05.2020 року. Також, сума договору, що зазначений в довідці, складає 55 512,0 грн з ПДВ, а сума договору, скан-копію якого надано, складає 35 398,0 грн. з ПДВ. Також, в акті наданих послуг є посилання одразу на два договори: №09-04-11-504 від 25.05.2020 року та договір від 25.05.2010 року. 2. По договору №12/12-34 від 01.07.2020 року, що зазначений у п.2, надано акт наданих послуг на меншу суму – 106 320,0 грн. з ПДВ, ніж зазначена в самому договорі – 129 960,0 грн. з ПДВ. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.3 п.1 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати Замовнику - 3) Інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до ТД): Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох)) за предметом закупівлі за останні 3 (три) роки по наданню послуг з обслуговування, ремонту систем вентиляції та кондиціювання, скан-копії цих договорів з додатками та документи, які підтверджують факт їх виконання належним чином (усі скан-копії видаткових накладних або актів наданих послуг). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити наступні документи: 1. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох)) за предметом закупівлі за останні 3 (три) роки по наданню послуг з обслуговування, ремонту систем вентиляції та кондиціювання по договору, зазначеному в п.1, із виправленою датою, номером та сумою договору на ті, які відповідають дійсності. 2. Документ, який підтверджує факт виконання належим чином договору з АТ «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції (акт наданих послуг), з посиланням на вірний номер та дату укладеного договору, що наданий учасником. 3. По договору №12/12-34 від 01.07.2020 року, що зазначений у п.2, надати додаткову інформацію щодо оплати згідно акту наданих послуг на суму, що менша, ніж зазначена в самому договорі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.