Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-04-2023, 00:00
Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
ID закупівлі: fe42a701fe7b48be858cb630ec7fcde9
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 43665271 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вангородська Олександра Миколаївна |
| Телефон: | 380443097730 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця». 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Предмет Код ДК 021:2015 - 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Послуги з технічного обслуговування автоматичних дверей) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2023-04-20-010215-a. 6. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПСТ Автоматик" (далі – учасник): 7.1. Учасником надано наказ про призначення (файл: Приказ на призначення директора.pdf), викладено на мові оригіналу без автентичного перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам, вказаним в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Учаснику необхідно дозавантажити документ відповідно до вимог, зазначених в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. 7.2. Учасником надано сертифікат про реєстрацію платника податку на додану вартість (файл: НДС.pdf), що не відповідає вимогам, вказаним в пункті 1.9 Розділу 3 тендерної документації. Учаснику необхідно дозавантажити документ відповідно до вимог, зазначених в пункті 1.9 Розділу 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.