Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 2185f069b17d48dab14064db9616347c
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 60 000,00 UAH |
| Замовник: | Департамент патрульної поліції |
| ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Серветніков |
| Телефон: | +380676391456 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03048, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
1 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП ОРЛОВ ДЕНИС АЛЬБЕРТОВИЧ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Учасником надано довідку про те, що Учасник має станцію технічного обслуговування (далі – СТО), яка необхідна для надання послуг та перебуває в оренді Учасника, однак відсутнє документальне підтвердженням прав користування СТО з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року, що не відповідає абзацу 3 пункту 5 Розділу І. «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ВСІМА УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до Тендерної Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП ОРЛОВ ДЕНИС АЛЬБЕРТОВИЧ потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідні до зазначених вимог, а саме: 1) документальне підтвердження прав користування СТО (зазначеного у «Довідці з інформацією щодо приміщення, яке необхідне для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту службового автотранспорту в м. Харків») з терміном дії не менше ніж до 31 грудня 2023 року, яке перебуває в оренді Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.