Період оскарження умов закупівлі - по 18-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-04-2023, 00:00
ID закупівлі: b8b40050bd0148a4b0c91ea3aea1e15a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 05498683 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Захарчук Ксенія Сергіївна |
Телефон: | +380503744906 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Місто Запоріжжя, Сталеварів, 34 |
0 |
Згідно п. 40 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду пропозиції ТОВ "СН МЕДСЕРВІС" виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів, а саме: - оригінал листа від офіційних дистриб’юторів обладнання, що підлягає ремонту, яким підтверджується можливість надання послуг з ремонту предмету закупівлі, належної якості та в терміни, визначені Документацією та пропозицією Учасника. Лист включає можливість заміни деталей обладнання, що вийшли з ладу на запчастини того ж виробництва, що й обладнання. А також назву Учасника, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та ідентифікатор закупівлі згідно п. 3.11 додатку 2 до тендерної документації. Тому, просимо ТОВ "СН МЕДСЕРВІС" усунути невідповідність протягом 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.