Закупівлю оголошено - 12-04-2023, 11:27. Дата останніх змін - 20-04-2023, 12:01

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Закупівля:UA-2023-04-12-003762-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-12-06-003382-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-04-2023, 11:27
по 17-04-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-04-2023, 11:27
по 20-04-2023, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-04-2023, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів за кодом ДК 021:2015 - 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 120 000,00 грн. без ПДВ / 144 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.04.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

ID закупівлі: 15ee755209b542f281cbbd9c3296227b

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:120 000,00 UAH(без ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Ганна Бузажи
Телефон:380487381864
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
2


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 12-04-2023, 11:27:21
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-04-2023, 11:27:28
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-04-2023, 11:27:21
Експортовано:12-04-2023, 11:27:21
Експортовано:12-04-2023, 11:27:21
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Не відбувся
Лот 1.
120 000,00 UAH(без ПДВ)
Не відбувся
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Інша подія
Опис:
за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Лот 1.
Ідентифікатор (лота):
84cd8e9517184ce4bdd4cca1de051682
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота) англ:
Lot 1.
Примітки до окремої частини закупівлі (лота):
код ДК 021:2015 - 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів.
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Діагностика системного блоку

45
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Діагностика ноутбука

4
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Ремонт/заміна системи охолодження

15
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


Чистка від пилу, заміна термопасти

49
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Відновлення інформації HDD/SSD/змінні носії інформації

5
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Ремонт материнської плати (відновлення ланцюгів живлення)

20
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


Ремонт материнської плати (заміна сокету)

16
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


Ремонт материнської плати (заміна роз'ємів PCI, PCIe і т.д.)

10
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


Ремонт відеокарти (відновлення ланцюгів живлення)

12
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


Ремонт/заміна блоку живлення (відновлення ланцюгів живлення)

25
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


Заміну батареї живлення BIOS

18
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


Прошивка, перепрошивка BIOS (БІОС) на програматорі

4
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Перепайка DIP компонентів

6
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Перепайка SMD компонентів, роз'ємів

5
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Перепайка BGA компонентів (реболінг чіпів)

7
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Прошивка BIOS з випоюванням мікросхеми

4
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50322000-8
Послуги з технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Ремонт (відновлення) петель ноутбука

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


Ремонт/заміна відео шлейфу ноутбука

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
50321000-1
Послуги з ремонту персональних комп’ютерів


ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ