Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Мінімальний крок аукціону не застосовується згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1495 від 30.12.2022. Надання забезпечення тендерних пропозицій не передбачається.
ID закупівлі: 8e2747439d5540269190ee1728ffd0f8
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 52 366,00 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радченко Ірина Миколаївна |
| Телефон: | 380673904853, 380994277883 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
7 |
Керуючись вимогами пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), філія "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.М.", код ЄДРПОУ 24095427, з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерного обладнання для філії "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (оголошення №:UA-2023-03-20-002884-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 3.1., 3.1.1., 3.1.1.1, 3.1.1.2 таблиці № 1 додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3.1. Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним за предметом закупівлі є договір на надання послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, у тому числі послуг з заправки та/або відновлення картриджів. Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати документи відповідно пунктів 3.1.1.1 та 3.1.1.2, а саме: Копію договору з додатками до нього, які містять перелік наданих послуг, що зіставні за обсягами і складністю, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 3.1. цього додатку до тендерної документації. Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять послуги, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором»; Лист-відгук від Замовника (у разі якщо Учасник був генпідрядником) та/або Лист(и)-відгук(и)* від Замовника та/або генпідрядника (у разі якщо Учасник був субпідрядником/співвиконавцем), підтверджуючі виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. та на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог п. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Завантажені Учасником копії договорів № ВМ648-22 від 20.10.2022 р. та № 25 від 21.01.2020 р. з додатками до них не містять перелік наданих послуг, що зіставні за обсягами і складністю, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 3.1. цього додатку до тендерної документації, а саме послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів, у тому числі на надання послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору надати документи відповідно пунктів 3.1.1.1 та 3.1.1.2, а саме: - Копію договору з додатками до нього, які містять перелік наданих послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, що зіставні за обсягами і складністю, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 3.1. цього додатку до тендерної документації. Додатки (достатньо - надання додатку (-ів), що містять послуги, аналогічні предмету закупівлі, які підтверджують предмет, вартість (суму договору) та терміни виконання за договором; Лист-відгук від Замовника підтверджуючий виконання аналогічного за предметом закупівлі договору на надання послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. та на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог п. 3.1). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.