Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-03-2023, 23:00
ID закупівлі: 1e9e65174e4f44639ee3b7f1d917c67b
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 820 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 26287105 Досьє YouControl |
Сайт: | https://rada.ekhmilnyk.gov.ua/uk |
Контактна особа: | Павло Сидоришин |
Телефон: | +380433820278, +380433823273, +380433820090 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 22000, Україна, Вінницька область,м. Хмільник, вул. Столярчука, 10 |
1 |
Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані подати гарантійний лист, що під час виконання умов договору, надання послуг буде якісним та відповідати вимогам діючих національних стандартів та чинному законодавству, а також Учасник буде неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці і промислової безпеки у будівництві. Сформуйте у відповідності до Особливостей наступні довідки: - довідки про випадки зміни договору про закупівлю - довідка щодо резеденства РФ - довідка що учасник ознайомився з проєктом договору - довідка по п 44 Особливостей. Статут завірити належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.