Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 9eb50350996443db9320edcfb406f48f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
Контактна особа: | Ірина Балєва |
Телефон: | +380577393276 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
1 |
23.03.2023 Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів) (ДК 021:2015 - 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) Пунктом 40 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: «1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 тендерної документації;»; Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: -1) оригінал(и) чи копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), виконаного(их) у повному обсязі. Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір (договори), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника досвіду щодо виконання - технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів; 2) оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних послуг, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів, у відповідності до ціни (загальної вартості) кожного з договорів На підтвердження відповідності встановленим критеріям, у складі поданої Вами тендерної пропозиції надані документи, за якими не можна визначити ціну (загальну вартість) договору. На підставі вищевикладеного вимагаємо надати документи, які будуть підтверджувати відповідність учасника встановленим критеріям. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Ірина БАЛЄВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.