Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-03-2023, 00:00
ID закупівлі: eb3dfa13c81e4c1fac3a869077722d03
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 710 841,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 40109131 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир Побережець |
Телефон: | 380968939979 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21034, Україна, Вінницька область,Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Управління поліції охорони у Вінницькій області (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "МОДЕКС-АВТО" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) (оголошення № UA-2023-03-06-011389-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.». У складі Пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МОДЕКС-АВТО» містяться документи на яких немає підпису та печатки на кожній сторінці: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засвідчений печаткою Переможця (Витяг.pdf); - фінансова звітність малого підприємства: квитанція №2 (15.фінансова звітність.pdf); - витяг з реєстру платників єдиного податку (ВитягЄП_МА.pdf); - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Витяг з ЄДР 13.03.2023.pdf); - довідка про наявність обладнання від 09.03.2023 №090323/1, остання сторінка якої засвідчена печаткою та підписом директора підприємства (1.Довідка МТБ.pdf); - форма "Тендерна пропозиція", остання сторінка якої засвідчена печаткою та підписом директора підприємства (Цінова пропозиція.pdf). Під час перевірки протоколу підпису тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлено, що відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем було накладено цифровий підпис sign.p7s (від 14 березня 2023) на Пропозицію, за результатом перевірки якого, на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: КЕРНИЦЬКИЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ П.І.Б.: КЕРНИЦЬКИЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ Країна: Україна РНОКПП: 2933800697 Організація (установа): ТОВ МОДЕКС-АВТО Код ЄДРПОУ: 31983675 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 11:15:33 14.03.2023 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер: 248197DDFAB977E5040000001CE5DC00514CB703 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: Базовий (CAdES-BES) Сертифікат: Кваліфікований. Таким чином, пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити та накласти через електронну систему закупівель кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію Учасника, надати електронні документи із проставленням підпису, ініціалів та печатки на необхідних документах або надати необхідні документи у вигляді електронних документів із підписом КЕП. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.