Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 34413cb5cde84f1fb22214b645d160dc
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 213 600,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області |
ЄДРПОУ: | 26259988 Досьє YouControl |
Сайт: | http://rv.court.gov.ua/tu18/ |
Контактна особа: | Олена Луценко |
Телефон: | +380362671341 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Симона Петлюри, 10 |
5 |
Згідно, Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2023-02-24-008256-a (строк подання пропозицій до 04.03.2023 00:00) найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію ФОП "ЦАПОК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ" 136 060,00 UAH з ПДВ. Шановний, учасник закупівлі послуг із заправки та відновлення картриджів (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) ID закупівлі: UA-2023-02-24-008256-a, ФОП "ЦАПОК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ", відповідно до п.38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно п.40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено наступні невідповідності. У «Додатку 1 Пропозиція» учасником було допущено помилку в обрахунку позиції під номером 22 (Відновлення картриджа Canon 719 або аналог), що не дає Замовнику можливості визначити чи обгрунтованою є зазначена у ній ціна. Звертаємо увагу учасника, що незрозуміло також де зроблено помилку у «Проект Договору Додаток 4» в Калькуляції, що є Додатком 2 до Договору, чи в зазначеній згідно п.3.1. сумі договору (Протоколі узгодження договірної ціни, згідно Додатку 1 до Договору). Також відсутня довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох) за період з 2020 року по 2023 рік, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємства (організації, установи тощо), для якого аналогічні товари поставлялися із зазначенням предмета договору, передбачена розділом 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю послуг із заправки та відновлення картриджів. Користуючись нагодою наголошуємо учасникові, що згідно абзацу другого пункту 9, розділу «Інформація з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Наполягаємо на наданні роз’яснень з яких підстав учасником було завантажено до своєї тендерної пропозиції документів згідно зазначеного нижче переліку 06.03.2023 року. Перелік завантажених ФОП "ЦАПОК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ" документів 6 березня 2023 року о 10:40 год.: 1. Декларація 2021рік.pdf 2. Декларація 2023 січень.pdf 3. квитанція 2 за 2021рік.pdf 4. квитанція 2 за січень 2023.pdf 5. довідка про субпідрядника.pdf 6. лист про середньо ринкову ціну.pdf 7. Наказ Ковід.pdf
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.