Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
ID закупівлі: f71e09a01e6e4825abc3525efbcedca6
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 228 628,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 11 143,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 25878206 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Горбатюк Ігор Анатолійович |
Телефон: | 380673044240 |
E-mail: | tdv.mk@ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником – Фізична особа – підприємець КУХАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ по закупівлі: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів: Toyota Camry 2.4, Mitsubishi Outlаnder 2.0, Mitsubishi Pajero 3.2, Volkswagen Passat 2.0, Hyundai Accent 1.6, Chevrolet Aveo 1.5, RENAULT DUSTER 1.5 – 3 одиниці, (UA-2023-02-23-012767-a). 1.Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» було надано Довідку (вих. №1 від 03.03.2023р.) відповідно до Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації, яка не містить інформацію про наявність обладнання для мийки кузова та двигуна за місцем розташування СТО. Вимога тендерної документації: «1.1.Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою, наведеною у Таблиці №1 Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (форма подається Учасником на фірмовому бланку *) Таблиця №1 № з/п Назва та тип (марка) обладнання, матеріально – технічної бази Кількість Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких) ** 1 2 3 4 ________________________________________________ (Підпис керівника підприємства, організації, установи або уповноваженої особи Учасника або фізичної особи у тому числі фізичної особи – підприємця) До довідки включаються механізми та обладнання, що будуть використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі та обов’язково мають бути наявні в учасника, а також будівлі (їх частини), де розташовано СТО учасника (із зазначенням місцезнаходження). Станція технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів, повинна обов’язково мати: … 12. Обладнання для мийки кузова та двигуна. Примітки * Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без бланку. **Для підтвердження наявності орендованого(-ої), залученого(-ої), такого(-ої) що знаходиться у лізингу або користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо, де розташовано СТО, Учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію (-її) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі (-ах), як (-і) є невід'ємні, та додатковими угодами/договорами оренди/лізингу/надання послуг/користування тощо на кожну одиницю, відображену Учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до форми, що наведена у Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації із зазначенням інформації щодо наявності обладнання для мийки кузова та двигуна; - сканкопію (-її) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі (-ах), як (-і) є невід'ємні, та додатковими угодами/договорами оренди/лізингу/надання послуг/користування тощо на кожну одиницю, відображену в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі для підтвердження наявності орендованого(-ої), залученого(-ої), такого(-ої) що знаходиться у лізингу або користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо, де розташовано СТО. 2.Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано документ «Договор аренды недвижимого имущества №16/12-20 от 08 декабря 2020г. с ООО «Автохауз», який складено мовою іншою ніж українська мова. Вимога тендерної документації: Пункт 7.2. Розділу І тендерної : «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - переклад українською мовою документу «Договор аренды недвижимого имущества №16/12-20 от 08 декабря 2020г. с ООО «Автохауз». Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовано у встановленому законодавством України порядку. 3.Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано Довідку (вих. №2 від 03.03.2023р.), яка не відповідає формі, наведеній у Таблиці №2 Додатку №1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації: 2.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, наведеною у Таблиці №2 Додатку №1 до тендерної документації. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма подається Учасником на фірмовому бланку *) Таблиця №2 з/п №, дата, предмет договору Контрагент (повна назва, ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон) Вартість договору, грн. Рік виконання договору ________________________________________________ (Підпис керівника підприємства, організації, установи або уповноваженої особи Учасника або фізичної особи у тому числі фізичної особи – підприємця) Для документального підтвердження інформації, наведеної учасником у довідці про виконання аналогічного договору, надається: - аналогічний** виконаний договір (аналогічні** виконані договори) з усіма додатками до договору (договорів) та додатковими угодами/додатками до додаткових угод; - позитивний лист – відгук (листи – відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковим зазначенням у листі (-ах) – відгуку (-ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. Примітки: * Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без бланку. ** Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, наведеною у Таблиці №2 Додатку №1 до тендерної документації. 4. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано лист - Відгук КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» (вих. № 202 від 27 лютого 2023р.) за договором № 14/02-2023 від 14.02.2023р., у якому не зазначена сума Договору. Вимога тендерної документації: 2.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, наведеною у Таблиці №2 Додатку №1 до тендерної документації. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма подається Учасником на фірмовому бланку *) Таблиця №2 з/п №, дата, предмет договору Контрагент (повна назва, ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон) Вартість договору, грн. Рік виконання договору ________________________________________________ (Підпис керівника підприємства, організації, установи або уповноваженої особи Учасника або фізичної особи у тому числі фізичної особи – підприємця) Для документального підтвердження інформації, наведеної учасником у довідці про виконання аналогічного договору, надається: - аналогічний** виконаний договір (аналогічні** виконані договори) з усіма додатками до договору (договорів) та додатковими угодами/додатками до додаткових угод; - позитивний лист – відгук (листи – відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковим зазначенням у листі (-ах) – відгуку (-ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. Примітки: * Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без бланку. ** Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук від КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» за Договором № № 14/02-2023 від 14.02.2023р. із обов’язковим зазначенням у листі – відгуку номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. 5.Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження «наявності іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» не надано документи, що підтверджують повноваження відповідної особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а саме копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (коду). Вимога тендерної документації: Пункт 1.5. Розділу ІІІ тендерної документації: «…Повноваження учасника-фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, підтверджуються поданням в складі тендерної пропозиції копії паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (коду)…». Пункт 1.6. Розділу ІІІ тендерної документації: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (коду) або лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - Фізична особа – підприємець КУХАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції по закупівлі 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів: Toyota Camry 2.4, Mitsubishi Outlаnder 2.0, Mitsubishi Pajero 3.2, Volkswagen Passat 2.0, Hyundai Accent 1.6, Chevrolet Aveo 1.5, RENAULT DUSTER 1.5 – 3 одиниці, (UA-2023-02-23-012767-a).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.