Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-03-2023, 00:00
ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 №1178 закупівля без проведення аукціону.
ID закупівлі: ec691f32ff0a4099ab4ea7f726a0ad96
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 50 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний технічний університет "Дніпровська політехніка" |
ЄДРПОУ: | 02070743 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ТЕРЕЩУК Олеся |
Телефон: | 380563730868 |
E-mail: | tereshchuk.ol.v@nmu.one |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 19 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (ФОП "КРУПЕНЧИК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА", РНОКПП: 2505118226) виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Документи, складені Учасником, що подаються відповідно до умов тендерної документації на фірмовому бланку Учасника, не мають зазначення назви замовника, дати та вихідного номера документа, що суперечить пункту 1.5. Розділу 3 тендерної документації. Для усунення невідповідності надати документи, складені Учасником, що подаються відповідно до умов тендерної документації на фірмовому бланку Учасника, у форматі, що відповідає умовам тендерної документації. 2. Учасник не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Данна вимога була зазначена у пункті 5 Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до цього ж пункту, а разі, якщо надання послуг відповідно до предмету закупівлі не передбачає отримання ліцензії чи іншого дозвільного документу, то Учасник надає довідку в довільній формі з обґрунтуванням відсутності потреби в отриманні ліцензії чи іншого дозвільного документу. Така довідка також відсутня у складі тендерної пропозиції Учасника.. Для усунення невідповідності Учасник повинен надати копію ліцензії/ документи дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або довідку в довільній формі з обґрунтуванням відсутності потреби в отриманні ліцензії чи іншого дозвільного документу. 3. Учасник не надав заповнений проєкт договору у відповідності до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (відсутні Додаток1 та Додаток2 до проєкту договору, не заповнено пункти 4.1., 8.5., преамбула проєкту договору та юридична адреса з реквізитами Виконавця). Данна вимога була зазначена у п.п.7 п.1.3. Розділу 3 тендерної документації. Для усунення невідповідності Учасник повинен надати заповнений проєкт договору 4. Форма тендерної пропозиції не відповідає формі, наданій в Додатку 4 до тендерної документації. Данна вимога була зазначена у п.п.6 п.1.3. Розділу 3 тендерної документації. Для усунення невідповідності надати тендерну пропозицію, що відподає формі, наведеній Додатку 4 до тендерної документації. 5. Учасник не надав довідку про згоду з умовами договору, проєкт якого наведено у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. Данна вимога була зазначена у п.п.8 п.1.3. Розділу 3 тендерної документації. Для усунення невідповідності Учасник повинен надати довідку про згоду з умовами договору, проєкт якого наведено у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Після розгляду документів, поданих ФОП КРУПЕНЧИК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА для виправлення невідповідностей тендерної пропозиції, Замовником було прийняте рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.03.2023 р. №167) щодо визначення ФОП КРУПЕНЧИК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА переможцем Закупівлі. Під час періоду оскарження надійшла вимога від іншого учасника щодо дискваліфікації неправомірно визначеного переможця Закупівлі та подальший розгляд наступних тендерних пропозицій. Уважно вивчивши обґрунтування, зазначене в отриманій вимогі, Замовник прийняв рішення задовольнити вимогу в частині дискваліфікації визначеного переможця Закупівлі. На даному етапі проведення закупівлі, для дискваліфікації переможця процедури закупівлі є вичерпний перелік підстав, зазначених у пункті 41 Особливостей, а Замовник не має можливості за власним бажанням повернути учасника на стадію оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникло на етапі визначення переможця Закупівлі, Замовник відміняє відкриті торги на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-03-2023, 00:03
Період оскарження:
з 15-03-2023, 17:16 по 26-03-2023, 00:00
Документи: