Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2023, 00:00
ID закупівлі: cb51b23ec05c4e25b1bfc306238e1336
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 33 891 207,29 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Юлія Дорохова |
Телефон: | +380444612797 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» вих. № 20230223-1 від 23.02.2023 р. в якій виявлені наступні невідповідності: 1.не вказана інформація «Ідентифікатор закупівлі: UA _______________ та найменування предмету закупівлі: __________». 2. в довідці зазначена інформація стосовно строку дії договору УБГ 92/010-21 від 23.04.2021 р. – «до повного виконання» та статус виконання договору – «діючий», а згідно скан-копії даного договору термін дії договору до 31.12.2022 р., що суперечить даним наведеним у довідці. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п.1.1. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації – «1.1. Надати довідку за підписом керівника або уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції на бланку Учасника, згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» про виконання аналогічних* договорів щодо надання послуг. Мінімальна вимога – один договір. *Аналогічним договором вважається договір предметом якого є надання послуг з сервісного обслуговування бурових верстатів НБО-М.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку за підписом керівника або уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції на бланку Учасника, згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» про виконання аналогічних* договорів щодо надання послуг відповідно до вимог тендерної документації. 2.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копію договору №УБГ 92/010-21 від 23.04.2021 р. без усіх додатків які є невід’ємною частиною договору. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п.1.2. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації – «1.2. Надати скановані копії Договору(ів) із додатками (якщо вони є невід’ємною частиною договору), зазначених у довідці відповідно до п. 1.1., що підтверджують виконання аналогічних договорів. Мінімальна вимога – один договір з додатками (якщо вони є невід’ємною частиною договору). При цьому такі Договори можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати скановані копії Договору(ів) із додатками (якщо вони є невід’ємною частиною договору), зазначених у довідці відповідно до п. 1.1., що підтверджують виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог тендерної документації. 3.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист, згідно вимог п. 7 Додатку № 2.1. до тендерної документації, який не відповідає наведеній формі у п. 7 Додатку № 2.1. до тендерної документації, а саме: для закупівлі роботи або послуги вказано «Гарантуємо та підтверджуємо, що Учасник та Виробник(и) товару…..». Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п. 7 Додатку № 2.1. до тендерної документації – «7. На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою*. *….. Якщо вид предмету закупівлі роботи або послуги. У випадку залучення учасником субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів) до надання послуг/виконання робіт за даною процедурою закупівлі, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою щодо себе та такого(-их) субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів), незалежно від обсягу відсотку його залучення відносно вартості договору про закупівлю. Даний гарантійний лист не включає в себе вимогу щодо підтвердження відсутності підстави, передбаченої п.11 ч.1 ст.17 Закону……….» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлений Гарантійний лист, згідно форми наведеної у п. 7 Додатку № 2.1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.