Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
ID закупівлі: 1e7dedc8e38b450c929d9cc9c9157879
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 35 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 00100227 Досьє YouControl |
Сайт: | https://ua.energy/ |
Контактна особа: | Крицька Ірина Сергіївна |
Телефон: | 38(048)730-18-35 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пп. 1.3. п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: лист-відгук чи інший документ (акт, акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СФЕРА» у складі своєї тендерної пропозиції не надав документи, підтверджуючі повне виконання аналогічного договору. В наданих учасником документах відсутня інформація щодо повного виконання аналогічного договору. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Вимога пп. 1.3. п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати на виконання вимог пп. 1.3. п.1 Розділу І Додатку 2 до ТД Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. Розділу І Додатку 2 до ТД та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. Розділу І Додатку 2 до ТД, а саме: лист-відгук* чи інший документ (акт, акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг/виконаних робіт, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.