Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Увага!!! Електронний аукціон не проводиться. Відповідно до змін ухвалених КМУ від 30.12.2022 у Постанову КМУ № 1178 від 12.10.2022, які покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії, з 03.01.2023р. тимчасово відключено модуль аукціону у відкритих торгах з особливостями. Мінімальний крок аукціону не застосовується.
ID закупівлі: c05c0c1f92b64123a3b0a5ecb9db5f1a
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 200 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
Телефон: | 380486875126 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту суден), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2023-01-31-007917-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЄВРО ГРАСКОР" встановлено наступні невідповідності: у складі пропозиції, ТОВ "ЄВРО ГРАСКОР" надано лист-гарантія, складений у невідповідності до вимог тендерної документації (не в повному обсязі) (відповідно до вимог п.2 Таблиці 2 частині 2 Додатку 1 до ТД) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): надати (шляхом дозавантаження в електронну систему) повинен надати Лист гарантію, що учасник (юридична особа, фізична особа, в тому числі фізична особа – підприємець),кінцевий(-ві) бенефіціарний(-ні) власник(-и)(контролер(-и)) Учасника, службова(-ві) (посадова (-ві)) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та вповноважено укладати договір не підпадає під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій (заходів)довідку щодо наявності доступу до інформації у формі відкритих даних із зазначенням реєстру/ресурсу на момент подання пропозиції
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
23.02.2023 надійшов службовий лист №205/15-03-02-07 від 23.02.2023 від ініціатора закупівлі - Служби флоту ЧФ ДП «АМПУ» щодо відміни відкритих торгів виходячи з наступного: переможцем відкритих торгів визнано ТОВ «ЄВРОГРАСКОР», 13 лютого 2023 розміщено повідомлення про намір укласти договір. В подальшому, на етапі візування Договору, який складено згідно з редакцією проєкту Договору Додатку 2 до тендерної документації, у тексті Договору виявлено декілька невідповідностей фактичному предмету договору, а саме у п.п. 3.3, 4.3, 4.4, 7.3.2, 15.1 замість головного дизель-генератора вказано електродвигун. Зважаючи на вищевикладене, з метою усунення невідповідностей пропонується відмінити закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту суден) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-03-2023, 00:04
Період оскарження:
з 23-02-2023, 15:53 по 06-03-2023, 00:00
Документи: