Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Увага!!! Електронний аукціон не проводиться. Відповідно до змін ухвалених КМУ від 30.12.2022 у Постанову КМУ № 1178 від 12.10.2022, які покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії, з 03.01.2023р. тимчасово відключено модуль аукціону у відкритих торгах з особливостями. Розмір мінімального кроку пониження ціни не застосовується.
ID закупівлі: 46fd2511983b4d7db3d9e6cb07c84feb
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 100 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
Телефон: | 380486875126 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування контрольних приладів), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2023-01-30-016863-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "Спецавтоматика-2007" встановлено наступні невідповідності: у складі пропозиції, ПП "Спецавтоматика-2007" не надано довідку щодо наявності доступу до інформації у формі відкритих даних із зазначенням реєстру/ресурсу на момент подання пропозиції (відповідно до вимог примітки до частині 3 Додатку 1 до ТД) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): надати (шляхом дозавантаження в електронну систему) довідку щодо наявності доступу до інформації у формі відкритих даних із зазначенням реєстру/ресурсу на момент подання пропозиції
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
23.02.2023 надійшов службовий лист №42/15-07-02 від 23.02.2023 від ініціатора закупівлі - СПТБ ЧФ ДП «АМПУ» щодо відміни відкритих торгів у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг на умовах, визначених в технічних вимогах, викладених в тендерній документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування контрольних приладів).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-03-2023, 00:04
Період оскарження:
з 27-02-2023, 13:10 по 10-03-2023, 00:00
Документи: