Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Номенклатурна позиція: 50531400-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів.
ID закупівлі: 2b513863c66c4533804c04950a18fbed
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 188 835,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН" |
ЄДРПОУ: | 43068161 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Довгалюк Анжела Петрівна |
Телефон: | 380936058898 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03083, Україна, Київська область,Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50 |
0 |
Відповідно до ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА/ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до вимог Особливостей» надати: - довідку в довільній формі про те, що між ним і Замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків). 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» надати: - Підтвердження інформації про наявність Учасника в реєстрі платників ПДВ у будь-який зручний спосіб, якщо Учасник є платником цього податку; Підтвердження інформації про наявність Учасника в реєстрі платників єдиного податку у будь-який зручний спосіб, у разі, якщо Учасник є платником цього податку. В разі, якщо Учасник застосовує систему оподаткування відмінну від систем платників податків, зазначених вище, Учасник має надати роз’яснення, стосовно системи оподаткування, на який він перебуває, із наданням документів, що підтверджують використання такого способу оподаткування (реєстраційні, тощо). - Сканкопія діючого Статуту (в останній редакції) або іншого установчого документу або код адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.