Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяг, місце та строки надання послуг) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
ID закупівлі: b5fcf3b1febf49e9b381fac79b488e18
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 353 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карауш Роман Миколайович |
Телефон: | 380487744240 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «АДІС МОТОР» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі). Невідповідність інформації зазначеної в Довідці № 01-04/070 від 03.02.2023 її документальному підтвердженню. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АДІС МОТОР» виявлено, нижчеперелічені неточності, а саме: 1. Невірно вказана площа станції технічного обслуговування ( привести у відповідність з Договором б/н від 23.12.2021) 2. Невірно вказана назва фарбувально-рихтувального цеху (привести у відповідність з Договором б/н від 23.12.2021) 3. Невірно вказана площа МРК (привести у відповідність з Договором б/н від 23.12.2021). 4. Невірно вказана кількість підіймача OMA 513 Італія - п.1 Обладнання та матеріально технічна база(вказати кількість 2) 5. Невідповідність переліченого обладнання в Довідці з Випискою з балансу (Привести Довідку про наявність у учасника процедури закупівлі ТОВ «АДІС МОТОР» власного/залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (виробничих споруд і засобів технічного обслуговування і ремонту), необхідних для надання послуг що є предметом закупівлі» № 01-04/070 від 03.02.2023 р. у відповідність з Випискою з балансу по рахунку бухгалтерського обліку 106 Інструменти, прилади та інвентар» № 01-04/068 від 03.02.2023 року.) п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначено у довідці Учасником: 1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначено у довідці Учасником: - Стосовного власного майна надається перелік та кількість основних засобів необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, які перебувають на обліку підприємства, у вигляді виписки з балансу станом на дату складання, за підписом головного бухгалтера та керівника підприємства; - У разі використання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг за предметом закупівлі на договірних умовах надаються копії договорів управління/оренди/суборенди майна, обладнання тощо. 2. Станція технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту ДТЗ, повинна обов’язково мати: - стенд для діагностики ходової та гальмівної частини автомобіля; - підйомник не менш 3 тонн, у кількості не менше 2 одиниць; - спеціалізований інструмент. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2. Кваліфікаційні критерії (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, надання послуг, виконання робіт). Отримана «Довідка про наявність у учасника процедури закупівлі ТОВ «АДІС МОТОР» працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід для постачання товару, надання послуг, виконання робіт що є предметом закупівлі ДКТ.» № 01-04/071 від 03.02.2023 р., а також копії посвідчень та дипломів працівників. У Довідці виявлено нижчеперелічені неточності, а саме: 1.Невірно вказаний номер диплому бакалавра Бернадської Д.С. (Е16 № 080558 замість В18 №190184) 2. Невірно вказана кваліфікація Вишняка О.А. (спеціаліст замість технік-механік) 3.Не вказаний номер диплома Бобилева К.О. в Довідці по спеціальності «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів» (додати СК №35203979 в Інформацію про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність). п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. 1.Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх рівня освіти для постачання товару, надання послуг, виконання робіт, що є предметом закупівлі, та відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо). 2. На станції технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту ДТЗ, обов’язкова наявність працівників (не менше двох осіб): - слюсар з ремонту колісних транспортних засобів. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, надання послуг, виконання робіт. 3. Арифметичні помилки в розрахунку «Цінової пропозиції» вих. №01-04-080 від 02.02.2023, а саме невідповідність розрахунку вартості одиниці послуг та, відповідно, загальної вартості. п. 13 Додатку 2 до тендерної документації. Учаснику привести «Цінову пропозицію» у відповідність до ціни тендерної пропозиції за результатами оцінки, шляхом здійснення перерахунку вартості окремих послуг «Цінової пропозиції, без зміни загальної вартості тендерної пропозиції. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають складання нової редакції Довідок з документальним підтвердженням згідно пункту 1 та пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації та завантаження їх через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури закупівлі послуг з Технічного обслуговування, поточного ремонту та шиномонтажу автотранспортних засобів за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» після визначення переможцем процедури закупівлі учасника торгів – ТОВ «АДІС-МОТОР» замовником додатково виявлені невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АДІС-МОТОР» вимогам визначеним тендерною документацією (які не увійшли до переліку невідповідностей що підлягали виправленню протягом 24 годин). Тобто допущено порушення законодавства про публічні закупівлі під час визначення переможця процедури закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-02-2023, 00:02
Період оскарження:
з 16-02-2023, 10:46 по 27-02-2023, 00:00
Документи: