Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2023, 09:00
Послуги з обслуговування приміщення (поточний дрібний ремонт та технічне обслуговування обладнання та ін.): заміна замків; заміна приладів освітлення, заміна LED панелі; заміна сантехнічного обладнання та ін. Надання якісних послуг в т.ч.заміна якісних комплектуючих здійснюється Виконавцем, що має бути наявним у нього за потреби. Надання послуг здійснюється за адресами: м. Київ, проспект Перемоги 5 та проспект Перемоги 15. Закупівля проводиться у воєнний час, враховуючи нерегульовані екстренні відключення електроенергії та постійні тривалі повітряні тривоги.
ID закупівлі: 74a2c4cc25b7496081efdf91a65a486c
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 10 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 50,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37470057 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Божок Олена Петрівна, Магденко Тетяна Олександрівна |
| Телефон: | 380442361194 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська область,Київ, пр.Перемоги,5 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.