Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2023, 00:00
Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами).
ID закупівлі: 884e7a9aaf694b11b7af9ec26f1ec0e3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 245 230,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 226,15 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ДПС у Рівненській області |
ЄДРПОУ: | 44070166 Досьє YouControl |
Сайт: | https://rv.tax.gov.ua |
Контактна особа: | Буньо Валерія Олександрівна |
Телефон: | +380362692532 |
E-mail: | rv.zakupivli@tax.gov.ua |
Місцезнаходження: | 33023, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Відінська, 12 |
1 |
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ ВП ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 31.01.2023 м. Рівне №9/17-00-17-03 Порядок денний: Керуючись Законом України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (із змінами, далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами, далі — Особливості), розгляд тендерної пропозиції учасника щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостереження протипожежного обладнання, 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону, з урахуванням Особливостей. Частиною 2 статті 22 Закону визначено, які відомості зазначаються в тендерній документації. Також, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В результаті вивчення тендерної пропозиції Учасника – ПП «Вібор» (код ЄДРПОУ 33618665), з остаточною ціновою пропозицією 224 794,46 грн. (двісті двадцять чотири тисячі сімсот дев’яносто чотири грн. 46 коп.) було встановлено наступне: 1.1. До договору №20/ОПС від 20.01.2022 року, який зазначений у довідці від 23.01.2023 №8 «Довідка про наявність документального досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», акти виконаних робіт/наданих послуг не містять дати. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п.п. 3.1.3. п. 3.1. «На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати» розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 1 до тендерної документації замовника: «Копії документів, які підтверджують двостороннє виконання договорів, зазначених у довідці (акти; платіжні доручення та/або банківські виписки). Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Засвідчені копії актів виконаних робіт/наданих послуг до Договору №20/ОПС від 20.01.2022 року у повному обсязі. Згідно вищевикладеного, відповідно до п.40 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: На виконання вищезазначеного я, уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п. 40 Особливостей. Уповноважена особа ГУ ДПС у Рівненській області ________________ підпис Валерія БУНЬО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.