Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-01-2023, 00:00
Закупівля проводиться у відповідності до вимог ПМКУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ» та змін згідно Постанови Кабміну №1495 від 30.12.2022, якою внесено ряд істотних змін до Постанови КМУ № 1178, що визначає особливості здійснення публічних закупівель, яка набули чинності від 03.01.2023р, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Обсяги закупівлі визначені Замовником, згідно переліку закладів освіти підпорядкованих НМР та їх технічної потреби на 2023р.
ID закупівлі: 19bfd9c2e0364b26b70c2e9b3604fcca
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02142336 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Солошенко Юлія Анатоліївна |
Телефон: | +380957707291 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 53213, Україна, Дніпропетровська область,Нікополь, пр.Трубників,3 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Предмет закупівлі не відповідає технічним вимогам передбаченим Тендерною документацією
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-02-2023, 00:00
Період оскарження:
з 08-02-2023, 12:40 по 19-02-2023, 00:00
Документи: