Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-01-2023, 00:00
ID закупівлі: e64c420e5ab84e7a98a07b5a6e9071bb
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 296 200,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 481,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
ЄДРПОУ: | 13814885 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Контактна особа: | Галина Зачек |
Телефон: | +380973351408 |
E-mail: | zachekgm82@gmail.com |
Місцезнаходження: | 79016, Україна, Львівська область,м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування., затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі- Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищенавадене, повідомляємо, що згідно із Додатком 1 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі” Код закупівлі за ДК 021:2015 код 50320000-4 “Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів”, а саме п. 6 та п. 7: Учасник зобов’язаний надати Сертифікат про підтвердження надання послуг з ремонту та технічного обслуговування принтерів Printronix серії Р5000 або його аналогу OKI Microline МХ-100 (пункт 6). Учасник зобов’язаний надати Сертифікат про підтвердження надання послуг з ремонту та технічного обслуговування принтерів Printronix серії Р7000 або його аналогу OKI Microline МХ-1100 (пункт 7). Учасником ФОП Левковичем В.М. не надано таких сертифікатів, відтак, з метою усунення невідповідностей, просимо долучити вищевказані сертифікати.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.