Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 290b075c582a40e69fec9376dd7a3f3f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 13 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 69 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 414 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
ЄДРПОУ: | 34002938 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яна Логвіненко |
Телефон: | +380674089233 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04107, Україна, м. Київ,місто Київ, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
3 |
Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" далі Учасник) невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання за ДК 021:2015: 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання), № UA-2022-12-29-012392-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Учасника невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі № UA-2022-12-29-012392-a, згідно пункту 39 Особливостей, виявлено наступні невідповідності. Згідно Додатку № 2 до ТД вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати вказаним нижче вимогам Замовника та мати відповідне (власне або орендоване) обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (надати письмове підтвердження відповідності з зазначенням переліку наявного обладнання), Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам: - обладнання для проведення балансування коліс та шиномонтажу; - стенд регулювання розвалу і сходження коліс; - обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку; - стенд контролю та регулювання світла фар; - обладнання для заряду, діагностики та одночасного заряду декількох АКБ, у тому числі гелієвих; - пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний; - комп’ютерне обладнання для діагностики несправностей автомобілів марки: універсальний - стенд для перевірки та очищення інжекторів автомобіля: - прес для заміни підшипників та сайлентблоків: - станція для заміни пружин, амортизаторів на транспортних засобах: - цех кузовного ремонту - малярна камера Наявність електричних або гідравлічних підйомників вагою не менше 4 тонн – кількість не менше 2 штук та підйомник вагою не менше 5 тонн – кількість 1 штук. Альтернативне джерело безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA (для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати договір купівлі продажу відповідного обладнання та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку)). Підтвердження щодо наявності організованого безпечного відповідального зберігання автомобіля Замовника на території СТО, наявності стоянки для зберігання не менше ніж 5-ти автотранспортних засобів Замовника та цілодобову фізичну охорону, відео спостереження (під Відповідальним збереженням розуміється комплекс організаційних і технічних заходів, які гарантують зберігання автотранспортного засобу у відповідності до вимог експлуатаційної документації на автотранспортний засіб, протягом часу проведення ремонту та технічного обслуговування автотранспортного засобу). Згідно п. 7 Розділу 3 Тендерної документації, у разі закупівлі робіт або послуг надається Інформація про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також тендерною документацією визначено, що щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: 1. Договір суборенди нерухомого майна № 2 від 31.12.2021 року, згідно якого Суборендар приймає у строкове платне користування об’єкти нерухомого майна, які знаходяться за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 90; Довідка №155 від 06.01.2023 року Про відповідність технічним вимогам замовника згідно якої визначено, що послуги будуть надаватися за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 90; Лист-підтвердження № 251 від 06.01.2023 року щодо наявності МТБ на балансі підприємства, яке в свою чергу знаходиться за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 90, що в свою чергу суперечить вимогам Додатку № 2 до ТД «Вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» згідно яких Учасник повинен мати станції технічного обслуговування (власні, орендовані, по договору підряду) що розташовуються у територіальній межі Київській області, за межами міста Києва і мати зручні під'їзди (надати копію документа, який підтверджує місце знаходження приміщень СТО (надати копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень, копія договору оренди приміщень, тощо). Замовник під час розгляду пропозицій учасника буде перевіряти дану інформацію за допомогою сервісу https://maps.google.com/. У разі якщо Учасник не має власних СТО, а СТО які Учасник буде пропонувати у складі своєї пропозиції працюють з ним по договору підряду, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії договорів підряду та платіжні документи, завірені банком, що підтверджують реальність співпраці з підрядником, датовані раніше дати оприлюднення інформації про закупівлю. Проте Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договори про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів на умовах підряду № 09П-22/100 від 25.11.2022 року та 09п-22/101 від 02.12.2022 року, щодо надання на умовах підряду Послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів належних клієнтам. Зазначені договори не містять в собі даних щодо місцезнаходження підрядника. Також відсутня інформація щодо відповідності підрядників вимогам визначеним Додатком № 2 до ТД щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати вказаним нижче вимогам Замовника та мати відповідне (власне або орендоване) обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (надати письмове підтвердження відповідності з зазначенням переліку наявного обладнання), Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам: - обладнання для проведення балансування коліс та шиномонтажу; - стенд регулювання розвалу і сходження коліс; - обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку; - стенд контролю та регулювання світла фар; - обладнання для заряду, діагностики та одночасного заряду декількох АКБ, у тому числі гелієвих; - пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний; - комп’ютерне обладнання для діагностики несправностей автомобілів марки: універсальний - стенд для перевірки та очищення інжекторів автомобіля: - прес для заміни підшипників та сайлентблоків: - станція для заміни пружин, амортизаторів на транспортних засобах: - цех кузовного ремонту - малярна камера Наявність електричних або гідравлічних підйомників вагою не менше 4 тонн – кількість не менше 2 штук та підйомник вагою не менше 5 тонн – кількість 1 штук. Відсутня інформація про альтернативне джерело безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA (для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати договір купівлі продажу відповідного обладнання та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку)) Відсутнє підтвердження щодо наявності організованого безпечного відповідального зберігання автомобіля Замовника на території СТО, наявності стоянки для зберігання не менше ніж 5-ти автотранспортних засобів Замовника та цілодобову фізичну охорону, відео спостереження (під Відповідальним збереженням розуміється комплекс організаційних і технічних заходів, які гарантують зберігання автотранспортного засобу у відповідності до вимог експлуатаційної документації на автотранспортний засіб, протягом часу проведення ремонту та технічного обслуговування автотранспортного засобу). Відсутні платіжні документи, завірені банком, що підтверджують реальність співпраці з підрядником, датовані раніше дати оприлюднення інформації про закупівлю: згідно пунктів 4.3. договорів підряду № 09П-22/100 від 25.11.2022 року та 09п-22/101 від 02.12.2022 року «Оплата за надані послуги проводиться на підставі рахунка-фактури в термін 5-ти банківських днів з дня надання «ЗАМОВНИКУ» рахунка-фактури та після підписання акту виконаних робіт»; викладене свідчить про обов’язкову наявність платіжних документів щодо розрахунків за відповідними договорами. У свою чергу, відповідні документи відсутні, як і відсутні документи, які б підтверджували відображення операцій між Учасником та підрядниками по субрахунку 683 «Внутрішньогосподарські розрахунки» або в іншій формі. 2. Відсутні документи які вимагаються пунктом 7 Розділу 3 Тендерної документації, згідно якого у разі закупівлі робіт або послуг Учасником надається Інформація про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також тендерною документацією визначено, що щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг); У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Учасника невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання за ДК 021:2015: 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання), № UA-2022-12-29-012392-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КУРАТОР.ЮА"(далі Учасник) невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання за ДК 021:2015: 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання), № UA-2022-12-29-012392-a . 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Учасника невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі № UA-2022-12-29-012392-a згідно пункту 39 Особливостей виявлено наступні невідповідності. Згідно Додатку № 2 до ТД вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати вказаним нижче вимогам Замовника та мати відповідне (власне або орендоване) обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (надати письмове підтвердження відповідності з зазначенням переліку наявного обладнання), Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам: - обладнання для проведення балансування коліс та шиномонтажу; - стенд регулювання розвалу і сходження коліс; - обладнання для проведення капітальних ремонтів двигунів і головок блоку; - стенд контролю та регулювання світла фар; - обладнання для заряду, діагностики та одночасного заряду декількох АКБ, у тому числі гелієвих; - пристрій для зливу та заміни мастил вакуумний; - комп’ютерне обладнання для діагностики несправностей автомобілів марки: універсальний - стенд для перевірки та очищення інжекторів автомобіля: - прес для заміни підшипників та сайлентблоків: - станція для заміни пружин, амортизаторів на транспортних засобах: - цех кузовного ремонту - малярна камера Наявність електричних або гідравлічних підйомників вагою не менше 4 тонн – кількість не менше 2 штук та підйомник вагою не менше 5 тонн – кількість 1 штук. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Договір № 12/10-2022 від 12.10.2022 року на технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів з ФОП Щурік В.А., проте всупереч вимог Додатку № 2 до ТД вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно яких Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати вказаним нижче вимогам Замовника та мати відповідне (власне або орендоване) обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (надати письмове підтвердження відповідності з зазначенням переліку наявного обладнання), в пропозиції Учасника надається довідка від 06.01.2023 року № 7.06 щодо відповідності станції СТО ТОВ «Куратор.ЮА» вимогам, згідно якої Учасник гарантує що СТО ТОВ «Куратор.ЮА» має обладнання згідно вимог ТД. Зазначеною вище довідкою не підтверджено відповідність встановленим вимогам станції технічного обслуговування ФОП Щуріка В.А. за Договором № 12/10-2022. Учаснику необхідно надати письмове підтвердження наявності всього вищевказаного обладнання за адресою, яка вказана у Договорі № 12/10-2022 з ФОП Щуріком В.А., шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Учасника невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання за ДК 021:2015: 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання), № UA-2022-12-29-012392-a . 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.