Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-12-2022, 00:00
ID закупівлі: 37a33f8136c5439c8f920abfbf0b78fa
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 311 100,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 555,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 26255795 Досьє YouControl |
Сайт: | http://court.gov.ua/ |
Контактна особа: | Ризак Олександр Орестович |
Телефон: | 380442777696 |
E-mail: | ryzak@court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі про забезпечення дотримання заходів із захисту довкілля; 2) щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме: надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування*, завірена підписом уповноваженої особи Учасника; 3) щодо надання довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) протягом 2020 - 2022 року з заправки, ремонту та регенерації картриджів; 50310000-1 - технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за надання послуг з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Частиною 6 Розділу III. "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" встановлено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним законодавчим актам (державним стандартам, технічним регламентам, технічним умовам) та забезпечувати дотримання заходів із захисту довкілля про що учасник повинен надати у складі його тендерної пропозиції довідку у довільній формі. 2) Пунктом 1.1. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, яка завірена підписом уповноваженої особи Учасника. 3) Підпуктом 3.1.1. пункту 3.1. частини 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено надання довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) протягом 2020 - 2022 року з заправки, ремонту та регенерації картриджів; 50310000-1 - технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за надання послуг з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати довідку у довільній формі про забезпечення дотримання заходів із захисту довкілля; 2) надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування , завірена підписом уповноваженої особи Учасника; 3) надати уточнену довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) протягом 2020 - 2022 року з заправки, ремонту та регенерації картриджів; 50310000-1 - технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за надання послуг з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.