Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2022, 00:00
Дана закупівля підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
ID закупівлі: 18c41cb3c8e143d8b5def292b88b8798
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 164 500,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 822,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
Контактна особа: | планово економічний відділ |
Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
E-mail: | onkocentr@gmail.com |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
8 |
1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Послуги. 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2022-11-10-007058-а «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» - аварійний ремонт ліфтів реєстр. №№ 39185, 20368, 20821 та технічне обслуговування 18 ліфтів КНП «КМКОЦ» (4-й квартал). 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). На закупівлю послуг за кодом 50750000-7 відповідно ДК 021:2015 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» - аварійний ремонт ліфтів реєстр. №№ 39185, 20368, 20821 та технічне обслуговування 18 ліфтів КНП «КМКОЦ» (4-й квартал). 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Комплекс послуг. 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115, КНП КМКОЦ. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 25.12.2022 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутні гарантійні листи. Фінансова звітність надана не в повному обсязі. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій пункт 2. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, пункт 3. Інша інформація, пункт 4. Відхилення тендерних пропозицій. Пункт 4. подання підтвердження обсягу річного доходу за період, що передує поданню фінансової звітності, на суму не менше очікуваної вартості даної процедури закупівлі, у вигляді копій форм фінансової звітності. 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Способом документального підтвердження Учасником згоди з умовами застосування формальних помилок в процесі участі в даній закупівлі, а також умовами даної закупівлі є довідка, складена Учасником у довільній формі, підготовленій відповідно до умов тендерної документації. Надати гарантійний лист, що до розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Гарантійний лист, що Учасник повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Гарантійний лист що, у разі порушення ним взятих за цим Договором зобов'язань, погоджується з правом Замовника на відмову від встановлення з ним, на майбутнє, господарських відносин (ч. 1 ст. 236 ГК) та згідно ч.1 ст.615 ЦК у разі порушення зобов’язань однією зі сторін друга сторона має право відмовитись від зобов’язань. Унаслідок такої односторонньої відмови дія договору припиняється. При цьому у разі такої односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково договір відповідно до ч.3 ст.651 ЦК є розірваним. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України. Надати повний фінансовий звіт з підтвердженням його здачі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.