Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2022, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-01-004798-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту електрокари ЕП-011 ПКВЧД-14 Ковель). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50110000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 238 800,00 грн. (двісті тридцять вісім тисяч вісімсот грн. 00 коп.). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.11.2022 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Дума Олександр
ID закупівлі: 3133cf026bee4e57bcfa51e1b2586ab0
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 238 800,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 388,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дума Олександр Юрійович |
Телефон: | 380443097353 |
E-mail: | pk_tend@uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 14.11.2022 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2022-11-01-011042-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: Приватне підприємство «Колібрі» Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до Приватне підприємство «Колібрі»: 1)Учасником не надано документи на підтвердження вимог пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації (далі – ТД). 2)Учасником не надано документи на підтвердження вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 ТД. 3) Учасником не надано підтверджуючих документів на працівникі відповідно до вимог підпункту 3.2 Додатку 2 ТД. 4) Учасником не надано документи на підтвердження вимог підпункту 3.3 Додатку 2 ТД. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пункт 1 Розділу ІІ Додатку 1 ТД: «Гарантійний лист Учасника за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) складений в довільній формі: - на якість наданих послуг з ремонту, що є предметом закупівлі, надійність і працездатність обладнання, якому здійснено ремонт, не менше 12 місяців з дати проведення ремонту, що підтверджується підписаним актом наданих послуг з ремонту уповноваженими представниками Сторін. - на якість запчастин, матеріалів та обладнання, що будуть використовуватись при наданні послуг з ремонту відповідно до умов договору, та які забезпечать працездатність обладнання протягом терміну встановленого виробником, але не менше ніж один рік з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. В разі виходу з ладу замінених запасних частин, матеріалів, обладнання в період до наступної планової заміни, Виконавець здійснює їх заміну за власний рахунок.» Підпункт 1.2 пункт 1 Додатку 2 ТД: «1.2. Документальне підтвердження на керівництво та/або уповноважену(их) особу(осіб) Учасника на підписання пропозиції та представлення інтересів під час проведення процедури закупівлі, а саме:протокольне рішення* учасників (акціонерів, власників) та/або наказу* про призначення та/або довіреність (або інший документ*) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника (оформлена належним чином з урахуванням статутних документів). *дозволено надавати витяги або виписки з документу відповідно чинного законодавства України. Для фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців документальне підтвердження вимагається тільки у випадку представлення інтересів уповноваженою(ими) особою(особами) та надається:довіреність (або інший документ відповідно чинного законодавства) на уповноважену(их) особу(осіб) Учасника. Для об’єднань учасників додатково надається: Документ про створення такого об’єднання;» Підпункт 3.2 Додатку 2 ТД: «Для підтвердження наявності працівників учасник надає документ (-ти), що підвереджують трудові відносини учасника (субпідрядників у випадку його залучення) з працівниками зазначеними в Довідці, а саме: наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника та/або трудовий договір (контракт) та або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівником та учасником (субпідрядником у випадку його залучення).» Підпункт 3.3 Додатку 2 ТД: «3.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.3.1Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та датиукладення договору; контактнихосіб контрагента, з якимукладенодоговір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/часткововиконанийдоговір). Приклад довідки про наявністьдосвідувиконанняаналогічнихдоговорів /Уповноваженійособі Довідка про наявністьдосвідувиконанняаналогічнихдоговорів Найменування контрагента Предмет договору Номер та дата укладення договору Стан виконання договору (виконаний/часткововиконанийдоговір Контактні особи контрагента, з якимукладенодоговір (прізвище, ім’я та контактний телефон) 3.3.2 Позитивний лист-відгуквід контрагента, зазначеного у довідці, у довільнійформі, змістякогопідтверджуєякісневиконання договору, іззначеннямномеру та датиукладення такого аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання/виконання послуг з ремонту та/або капітального ремонту електрокари.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогупункту 1 Розділу ІІ Додатку 1: надати документи щодо підтвердження відповідності згідно пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 ТД 2.На вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 ТД: надати документи згідно підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 ТД 3. На вимогу підпункту 3.2 Додатку 2 ТД:надати відповідні документи на працівників, зазначених у довідці, згідно вимог, викладених в підпункті 3.2 Додатку 2 ТД. 4. На вимогу підпункту 3.3 Додатку 2 ТД: надати документи згідно підпункту 3.3 Додатку 2 ТД. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Дума Олександр
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.