Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-10-2022, 00:00
1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3. 4.2. Місце поставки товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: спеціально обладнана станція технічного обслуговування за місцем знаходження Виконавця. 5. Строк поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг: протягом строку дії воєнного стану. 6. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання–приймання наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання–приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов цього Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов цього Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 260,05 грн. без ПДВ/ 168 312,06 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 06.10.2022 р. 00-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 10.10.2022 р. 00-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5%.
ID закупівлі: 6f436f03125a405fa876ee19e9eed208
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 140 260,05 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 701,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Малакаєв Сергій Володимирович |
Телефон: | 0487381865 |
E-mail: | Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.