Закупівлю оголошено - 30-09-2022, 13:55. Дата останніх змін - 21-10-2022, 11:11

Послуги з заправки картриджів і ремонту комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки

Закупівля:UA-2022-09-30-004657-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-09-30-001791-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-09-2022, 13:55
по 06-10-2022, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-10-2022, 00:00
по 11-10-2022, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-10-2022, 00:00

Закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».

ID закупівлі: 08c842d60b254ed9a1c7fe6ef61149c8

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:700 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:5 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:21 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головне управління ДПС у м. Києві
ЄДРПОУ:44116011 Досьє YouControl
Сайт:https://kyiv.tax.gov.ua/
Контактна особа:Івасюк Валентина Михайлівна
Телефон:+380442362641
E-mail:valentinaprozorro@gmail.com
Місцезнаходження:
04116, Україна, м. Київ,м Київ, вул. Шолуденка, 33/19
1


Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції. Забезпечення пропозиції вимагається у вигляді банківської гарантії, у розмірі 3,0% від очікуваної вартості закупівлі, з терміном дії, що дорівнює терміну дії пропозиції. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України, умовам цього оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами і доповненнями). Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг, та електронні довірчі послуги. Банківська гарантія повинна бути безумовна та безвідклична. Банківські реквізити бенефіціара: Головне управління ДПС у м. Києві ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання пропозиції.
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2022, 13:55:05
Способи підтвердження:
Документ
, Банківська гарантія
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок IBAN: UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • КЕП Банку Гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження: Головне управління ДПС у м. Києві • Платіжні реквізити Беніфіціара: Головне управління ДПС у м. Києві Код ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___” ________ 202__ р. включно”; - умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”. - посилання на оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”; • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три) % вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 20 днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: -після виконання учасником-переможцем договору, -у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 30-09-2022, 13:55:05
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата надання послуг здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання сторонами акту приймання - передачі наданих послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
5 000,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1: 4ff37c15b67319b9621c6117745382a818bf77a9; SHA2-384: 51a0650bff82499eacf7ebfd307191f038583747510896eaf21fbeff37d4294cea6e11ef96c350ff6abfed7bfba7219c; Antivirus: passed

Експортовано:30-09-2022, 13:56:58
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Оголошення заправка картриджів та ремонт КРТ пост 169 спрощена 2022.docx

SHA1: 38332297f70296dbb0de27e6c8143e1a04789f9e; SHA2-384: 262843a227e1a3124a245be4993d7caf36747ad797038f730d2a15c03262a00b5764d5da0ae52aecb1be2caaa2e56f55; Antivirus: passed

Експортовано:30-09-2022, 13:55:21
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з заправки картриджів і ремонту комп'ютерної та копіювально-розмножувальної техніки

1772
послуга
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19,
по 31-12-2022
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВС Технолоджі"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Іллі Мечникова, 10/2, 01133, ТОВ "ВС Технолоджі"
Остаточна пропозиція:
628 105,92 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-10-2022, 14:46
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2022-09-30-004657-a-c1
Номер договору:
98
Дата підписання договору:
21-10-2022, 00:00
Строк дії договору:
з 21-10-2022 по 31-12-2022
628 105,92 UAH
Ціна договору
523 421,60 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВС Технолоджі"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
628 105,92 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ