Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI - 8 одиниць. Код ДК 021:2015 - 50316000-3. Код ДК 021:2015 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI

Закупівля:UA-2022-08-16-006197-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-08-16-000825-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-08-2022, 14:38
по 22-08-2022, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-08-2022, 15:00
по 29-08-2022, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-08-2022, 09:00

Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3 Вимог до предмету закупівлі. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.

ID закупівлі: f5717e5023434049b1b54455f3efa8c4

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:21 360,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:107,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081237 Досьє YouControl
Контактна особа:Олійник Оксана Сергіївна
Телефон:380567933546
E-mail:o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Місцезнаходження:
49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
0
Отримати консультацію для перемоги

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Умови оплати: Для контрагентів-платників ПДВ, – оплата за надані послуги_ здійснюється Замовником по факту _наданих послуг_на підставі підписаних актів прийому-передачі наданих послуг_ на 10_-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Для контрагентів, які не є платниками ПДВ,- оплата за надані послуги_здійснюється Замовником на 10 банківський день від дати фактично наданих послуг_за умови наявності належним чином оформленого акту прийому-передачі наданих послуг. Датою надання послуг вважається дата підписання Сторонами акту прийому-передачі наданих послуг.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
107,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-08-2022, 14:38:36
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-08-2022, 14:38:06
Експортовано:16-08-2022, 14:38:06
Експортовано:16-08-2022, 14:38:06
Експортовано:16-08-2022, 14:38:06
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI - 8 одиниць. Код ДК 021:2015 - 50316000-3. Код ДК 021:2015 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI

8
Одиниця
Україна, Відповідно до документації,
по 31-12-2022
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , 49034, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛ.МАРШАЛА МАЛИНОВСЬКОГО, будинок 54, квартира 36, , Баранік Геннадій
Остаточна пропозиція:
17 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
31-08-2022, 15:46
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2022-08-16-006197-a-a1
Номер договору:
№ПР/НАС-22311/НЮ
Дата підписання договору:
09-09-2022, 00:00
Строк дії договору:
з 09-09-2022 по 31-12-2022
17 800,00 UAH
Ціна договору
17 800,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
17 800,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ